Pentru cei care vor să își deschidă o afacere, ideea unui magazin on-line este una foarte la îndemână. Scapi destul de mult de costurile cu angajații, cu utilitățile sau cu chiria spațiului de vânzare. Totuși, trebuie să știi ce să faci pentru ca potențialii clienți să ajungă la tine.
Antreprenorii romani aleg din ce in ce mai des sa isi promoveze afacerea sau opteaza pentru un magazin online, iar aceste date sunt sustinute de catre Agentia Romana a Magazinelor Online (AMRO) prin comunicatele de presa, declarand la sfarsitul anului trecut ca tendinta comertului online este sa ajunga in 2019 la cifra de 3,6 miliarde de euro, dupa ce comertul electronic a crescut cu 30% in 2018 fata de anul precedent. Aceleasi date sunt sustinute si de GpeC, acesta fiind cel mai important eveniment de e-Commerce si marketing online din tara noastra si Europa de Est, in Raportul Pietei de e-Commerce din Romania.
Oricine are deja o afacere si nu face pasul in mediul online are mult de pierdut. Vrei un magazin online de succes? Atunci iti recomandam sa citesti in continuare acest articol pentru a afla de ce este important, ca antreprenor, sa alegi o agentie SEO interactiva, indiferent de domeniul de activitate.
Spre deosebire de o agentie standard, o agentie SEO interactiva personalizeaza intotdeauna strategia de marketing in functie de nevoile reale de business ale clientilor. Interactivitatea se manifesta prin mentinerea deschisa a unui canal de comunicare cu clientul, intelegerea profunda a obiectivelor sale in mediul online, precum si implicarea acestuia in procesul de optimizare SEO.
Cand pasesti in mediul online, nu este de ajuns sa creezi un un site de tip ecommerce. Pentru a obtine vizibilitatea de care ai nevoie pentru a atinge succesul, trebuie sa te promovezi cu ajutorul unei agentii SEO, cod caen 4791.
Cand vorbim despre un business prezent pe Internet, fie ca este un simplu site de prezentare sau un magazin online cu mii de produse, este important ca antreprenorul sa inteleaga ca fundamentul pe care isi creeaza un brand trebuie sa fie unul sanatos. De cele mai multe ori, cele mai bune rezultate se ating atunci cand agentia SEO preia un proiect inca din faza incipienta, construind o arhitectura de linkuri solida si asigurand o optimizare on page pe baza careia se poate cladi mai departe un profil puternic de backlinkuri.
Daca business-ul este deja prezent in mediul online, dar nu obtine rezultatele dorite, fiind devansat de catre competitori,apelarea la o agentie SEO in timp util poate scuti antreprenorul de multe batai de cap, mai ales in cazurile in care acestia se ocupa singuri de optimizarea website-ului lor. Pe de alta parte, specialistii din cadrul unei agentii SEO au suficienta experienta in promovarea unei palete largi de business-uri, fiind, in acelasi timp, transparenta si concentrata pe atingerea rezultatelor.
Investitia in servicii de optimizare SEO se amortizeaza in timp, pentru ca rezultatele nu apar peste noapte, insa este modalitatea cea mai „sanatoasa” si cu una din cele mai mari rate de recupare a investitiilor, comparativ cu alte instrumente de marketing online. O agentie SEO te poate ajuta sa cresti semnificativ traficul organic si rata de conversie, in comparatie, spre exemplu, cu publicitatea de tip pay-per-click, care inceteaza sa mai aduca rezultate in momentul in care se opreste campania.
Pentru ca business-ul tau sa atinga succesul in mediul online, o agentie SEO analizeaza atent unii din cei mai importanti factori de influenta ai pozitiilor in SERP (Search Engine Results Pages), in prezent Google luand in considerare peste 200 de factori de ranking.
Cand apelezi la servicii de optimizare SEO pentru magazinul tau online, o agentie SEOinteractiva va efectua atat o analiza On Page, cat si una Off Page, utilizand resursele specializate proprii pentru a construi o strategie optima de marketing online pentru site-ul tau. Agentia SEO are datoria sa monitorizeze in permanenta evolutia business-ului tau si sa colaboreze strans atat cu tine, cat si cu tertii ce dezvolta si implementeaza modificarile de pe website, cu scopul de a produce cele mai bune rezultate.