Mariana Cojocaru a trecut prin două drame cumplite. A fost bătută de soț și a ajuns în moarte clinică în urma unui accident

Dumba Gabriela

Astroloaga Mariana Cojocaru a trecut prin momente îngrozitoare de-a lungul vieții. A avut o viață de coșmar alături de un soț abuziv, care a bătut-o imediat după nuntă, apoi a fost în moarte clinică în urma unui accident rutier, dar spune că toate aceste experiențe au ajutat-o să găsească drumul bun în viață.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE MARTIE, GRATIS, AICI!

Acum, Mariana Cojocaru se declară o femeie fericită și împlinită. Însă, de-a lungul vieții sale, astroloaga a avut de trecut hopuri grele și a fost la un pas de moarte. Căsătoria cu fostul ei soț nu a fost una deloc plină de fericire și bucurie, ci dimpotrivă.

horoscop-mariana-cojocaru-1-1280×720-1horoscop-mariana-cojocaru-1-1280×720-1

Mariana Cojocaru mărturisește că s-a căsătorit cu fostul ei partener pe grabă, fără să se iubească foarte tare. Chiar după nuntă, Mariana Cojocaru declară că a fost bătută și agresată psihic. Timp de câțiva ani a stat alături de fostul ei soț, doar pentru a-și vedea fetița fericită, chiar dacă situația nu era deloc una buna. Au dormit în camere diferite, iar, într-un final, au decis să pună punct relației.

'Cu soțul meu m-am căăstorit sub presiune. El era la școala de piloți de aviație de la Boboc. Eu eram în clasa a 12-a. Ne-am căsătorit peste noapte, fără să ne iubim foarte tare. Pe fetiță am născut-o la 21 de ani.

Problemele au fost de-a doua zi după nuntă, dar am vrut să-mi văd fata mare. Eu preferam să nu comunic ca să nu mă cert cu el. A fost violent de-a doua zi după nuntă. A rupt cămașa de mire, pentru că a zis că l-am îmbrăcat ca pe un papițoi la nuntă. Pe urmă mi-a fost rușine să le spun părinților de problemele din casă. Relația era una de formă. La un moment dat am fost fiecare cu domitorul lui', a spus Mariana Cojocaru potrivit wowbiz.ro.

„Doar ma supuneam, numai el avea dreptate'

Mariana Cojocaru spune că inițial soțul ei nu a fost foarte agresiv fizic, însă ținea să aibă dreptate și niciodată nu accepta punctul ei de vedere.

„Soţul nu era mereu agresiv, avea limbaj agresiv, dar nu puteai să-i explici frumos o chestiune importantă pentru familie, doar ma supuneam, numai el avea dreptate. Şi dacă era cum spuneam eu, nu-mi dadea dreptate, că nu voia.

La un moment dat, când a ripostat la ceva, eu i-am spus niste lucruri, eram mai liberă, nu ceva ieşit din comun, nu să spui „Doamne, l-am făcut alibie de porci' si m-a lovit. Am spus că dacă nu iau atitudine, nu e corect faţă de mine. În momentul când a ripostat şi m-a lovit, am chemat 112, a venit poliţia si l-a ridicat ', a dezvăluit Mariana Cojocaru.

Singura ei alinare era munca ei, pe care o făcea cu pasiune și din dorința de a ajuta cât mai mulți oameni: „Bucuria era cariera, mă bucuram că plecam de acasă, că fac lucruri ale mele, că aveam viaţa mea care nu avea nimic de-a face cu viaţa lui'.

Mariana Cojocaru a stat în comă patru ore

Mariana Cojocaru a văzut moartea cu ochii, în urma unui accident rutier care a bagat-o în moarte clinică.

„Fiecare avem astrogramă, fiecare avem o misiune de îndeplinit, nu venim pe pământ de dragul de a veni, ci să evoluăm cât putem de bine. De aia când am avut accidentul, de exemplu, cu o noapte înainte am visat, eram la Iași cu prieteni la o aniversare spre finele lui februarie, pe 26 februarie, și noaptea înainte să ne întoarcem am avut un vis cu un manechin de magazin căruia i se capșa pielea capului.

Le-am spus prietenilor că nu vreau la București cu mașînă, ci cu trenul, ei s-au uitat ciudat la mine, iar eu, de rușine, am venit cu mașînă și s-a produs accidentul. Cred că era undeva in jurul vârstei de 33-34 de ani și m-am gândit dacă am avut astfel de accident și am primit mesaj trebuie să țin cont de niște mesaje, să nu lăsăm lucrurile la voia întâmplării,nu putem fi rupți de mesajul universului, de ce dorim cum să devenim, cum să evoluăm mai bine.

Simt că din momentul respectiv capacităţile mele au crescut mult, am stat in comă 4-5 ore, nu mai știu, știu că era noapte și la prânz m-am trezit, iar când am revenit știam ce am cerut, ce am comunicat cu divinitatea și ce am de făcut din punctul respectiv încolo', a spus aceasta.

Citește și: Oana Roman și Vica Blochina au rupt relația de prietenie. Anunțul făcut de fosta iubită a lui Victor Pițurcă

Citește și: Roxana și Andrei s-au iubit în secret la Survivor: „Ne-am sărutat noaptea pe plajă'

Citește și: Răzvan Simion, gest neașteptat față de Lidia Buble. A ignorat-o complet la matinalul de la Antena 1

Astrologul spune că a vorbit cu Dumnezeu

Accidentul s-a produs din cauza fenomenelor meteo nefavorabile. Mașina în care se afla astrologul a alunecat pe gheață, din cauza ploii torențiale, și s-a izbit de un copac. Mariana Cojocaru se afla pe bancheta din spate a mașinii, iar cuiul tetierei scaunului din dreapta i-a intrat diect în față. În urma accidentului, aceasta a ajuns de urgență la spital în moarte clinică.

„Am trăit pe propria piele câteva experienţe spirutuale care nu sunt la îndemâna oricui: moartea clinică şi decorporalizarea. După accidentul de masină, am fost în comă la spital mai mult de 4 ore. Atunci am comunicat cu Dumnezeu. Căci mă aflam undeva la graniţa dintre viaţă şi moarte. Când mi-am revenit, am ştiut din start ce trebuie să fac: să devin astrolog, numerolog si psiholog', a dezvăluit Mariana Cojocaru.

Trauma a ajutat-o să-și aleagă drumul în viață

Mariana Cojocaru a realizat care este menirea ei în viață și drumul pe care trebuia să meargă, iar călătoria ei ca astrolog a început după accident.

„Am făcut iniţierile, cu tehnici de meditaţie, cursuri de astrologie karmică şi nu numai… De la un călugăr ales, am înţeles ce este Dharma şi Karma. Cum fucţionează destinul şi cum putem să-l îmbunătăţim. Era pe Muntele Albastru un templu foarte renumit, unde thailandezii ofereau ofrande. Cât primeau călugării într-o sigură zi, la răsăritul soarelui, atât mâncau în acea zi. L-am întrebat de vieţile viitoare, pentru că ştiam că marii iniţiaţi ştiau secretul. A zâmbit precum Dalai Lama şi mi-a spus aşa;' Când vei şti totul despre trecutul unui om, vei înţelege exact cum vor arăta prezentul şi viitorul. Inclusiv vei şti să vezi şi vieţile viitoare. Am vizitat cele mai mari temple. De departe, cel mai ales, este cel în care mi-am cumpărat dreptul la fiecare viaţă', a mai spus astrologul la România TV.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.