Amalia Nastase - ”Toate vedetele din Romania ar trebui sa-si ia un consilier de imagine”

 Revista VIVA
.

Initial, nici nu stia ca ceea ce face ea se numeste PR. A inceput prin a se ocupa de imaginea sotului sau, Ilie Nastase; apoi a trecut la PR-ul de produs, pentru marcile de sampanie pe care le importa prin De Silva Intermed, ca, in final, sa se opreasca la organizarea de evenimente, prin infiintarea firmei Eventures, pe care o conduce alaturi de Razvan Vasilescu, un bun prieten. Recunoaste, insa, ca ipostaza de Ambasador CID (n.r. – Fundatia Copii in Dificultate), ii este cea mai draga, pentru ca ii da ocazia sa sprijine o cauza nobila.

Amalia NastaseCum ai inceput sa realizezi activitati de PR si care a fost traseul profesional parcurs?
La inceput nici nu stiam ca ce fac era PR, ca asa se numeste socializarea si utilizarea relatiilor pentru a crea o imagine de calitate unui obiect sau unei persoane. Am inceput cu PR-ul lui Ilie. De fapt, felul meu de a fi ma recomanda pemtru asta. Iubesc sa-mi fac prieteni si sa cunosc lume, e natural pentru mine. Daca, ulterior, aceste relatii se pot si fructifica intr-un fel, cu atat mai bine. Apoi am facut PR-ul marcilor de sampanie pe care le importam. PR-ul pentru aceste bauturi este foarte usor de facut pentru ca te ajuta foarte mult calitatea, numele si faptul ca sampania inseamna sabatoare, lux, sofisticare, deci e usor sa atragi oameni care vor sa experimenteze toate aceste atribute. Apoi a fost asta-vara PR-ul organizarii evenimentului de lansare a magazinului Louis Vuitton in Romania. Eu m-am ocupat de petrecerea restransa la care au participat doar 50 de persoane alaturi de presedintele Louis Vuitton, Mr Carcell. A fost foarte magulitor ca au apelat la mine pentru ca mi-a dat incredere ca ceea ce fac e bine si ca pot incerca sa fac PR for a living…

Se spune ca Relatiile Publice se fac mai degraba dupa ureche decat dupa manuale. Ce calitati trebuie sa aiba un om pentru a face aceasta meserie? Crezi ca oricine poate invata sa faca PR?
Oamenii care au inventat PR-ul nu aveau cum sa se duca la scoala de PR, ca nu exista. Vorbind serios, eu am invatat de la lumea din jurul meu, si mai ales de la cei din strainatate, cum sa-mi fac prieteni, cum sa-mi cultiv prieteniile intr-un mod constructiv care sa ma ajute sa promovez fie imaginea mea, fie a altora fie a produsului pe care vreau eu sa-l promovez. Calitati pt a face PR… sa fi sociabil, sa ai o fire placuta, sa stii sa raspunzi tuturor mereu, nu numai cand ai nevoie de ceva. Sa stii sa multumesti. E foarte important sa stii sa spui multumesc pentru orice serviciu de care beneficiezi.

A fi ambasadorul unei cauze reprezinta o catogorie aparte in activitatea de PR. Esti in acelasi timp comunicatorul cauzei, dar si personajul garant, cel care se expune. Cum este sa fii ambasador CID ? Care sunt atributiile tale in aceasta postura?
Aceasta este partea de suflet a PR-ului meu. Cei de la „Copii in Dificultate' m-au contactat cu rugamintea de a le fi ambasador si am acceptat cu mare bucurie pentru ca am reusit sa ma fac utila unei cauze nobile si fiind vorba de copii, cu atat mai multi imi face placere sa ajut. Sper ca de cand sunt cu ei ne-am imbogatit reciproc. Eu cu experienta cunoasterii unor copii extraordinari care lupta in fiecare zi cu niste boli groaznice, dar o fac cu zambetul pe buze si cu o demnitate extraordinar de miscatoare, iar ei cu recunoasterea pe care o merita.

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton