Simona Pătruleasa, fascinată de o stațiune de pe litoralul românesc: „Nu-mi venea să cred. A fost fabulos”

Borcilă Andreea

Simona Pătruleasa, fascinată de o stațiune de pe litoralul românesc. Prezentatoarea de la Kanal D a avut o experiență plăcută, la mare, în ciuda neînțelegerilor dintre hotelierii de la noi și turiștii români, care se plâng din cauza prețurilor mari și a condițiilor necorespunzătoare. Vedeta a povestit întreaga întâmplare, pe rețelele sociale.

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA! DE IUNIE, GRATIS, AICI!

Simona Pătruleasa lucrează, de ani buni, la Kanal D, acolo unde prezintă rubrica de știri. Vedeta tv a ales să petreacă o parte din concediu chiar pe litoralul românesc. Cum stațiunile de la noi sunt din ce în ce mai pustii, din lipsă de turiști, există și vedete care încă le mai accesează.

simona-patruleasa-4-2simona-patruleasa-4-2

Vedeta Kanal D își petrece, de obicei, vacanțele în străinătate. De data asta însă a optat pentru litoralul românesc, mai ales că acum se întâmplă să se anuleze destul de multe zboruri ori să fie întârzieri mari.

Citește și: Ce dietă ține Simona Pătruleasa. Trucul care o ajută să nu se îngrașe:„Este un mod de viață'

Citește și: Andreea Marin și Simona Pătruleasa s-au împăcat!De ce s-au certat acum 7 ani

Citește și: Ce au spus băieții Adrianei Bahmuțeanu și ai lui Silviu Prigoană despre căsătoria mamei lor:„Chiar i-am întrebat ce părere ar avea. Au zis că…'

Citește și: Cântăreața Daniela Ploia, foc și pară că George Simion a invitat-o la nuntă:”Mi se pare un tupeu fantastic”

Simona Pătruleasa, fascinată de o stațiune de pe litoralul românesc

Prezentatoarea de știri tocmai s-a întors dintr-o vacanță, petrecută în stațiunea Olimp, despre care are numai cuvinte e laudă. Vedeta chiar a comparat acel loc de pe litoralul românesc cu destinațiile din Turcia, semn că a fost plăcut surprinsă de tot ce a găsit acolo.

Tocmai m-am întors de la mare. Am fost plecați o săptămână. Am fost surprinsă de ceea ce am găsit. Am fost în Olimp și am găsit o zonă extraordinară. Chiar am fost impresionată. Mi-a plăcut foarte mult și cred că ne mai ducem tot acolo.

Am găsit o plajă senzațională, condiții extraordinare. Aveam senzația că suntem în altă parte, în Turcia, nu în România. Nu-mi venea să cred. A fost fabulos. Ca să vezi că sunt cumva, nu știu, idei preconcepute, pentru că trebuie să mergi și să vezi până la urmă.

Am fost, spre exemplu, într-un restaurant în care nu am mai fost de 20 de ani. Era renovat complet, se mânca senzațional. Am retrăit niște momente. Chiar am fost impresionată.

Eu am mai fost la noi pe litoral acum câțiva ani și nu intenționam să revin, dar pentru că nu prea am vrut să zburăm, nu am vrut să avem experiența unor zboruri anulate sau întârziate, cum văd că sunt probleme, am decis să mergem aici la mare și bine am făcut, a dezvăluit Simona Pătruleasa, pentru EGO.ro.

Cum se menține Simona Pătruleasa în formă

Prezentatoarea tv a slăbit șase kilograme, odată ce a început postul intermitent. La un moment dat, ea a recunoscut că nu mai mănâncă nimic după ora șase și jumătate seara și, astfel, are o pauză de 16 ore. Când îi este foame, bea apă sau ceai. Acum, bruneta a făcut câteva schimbări esențiale în dieta ei.

Nu mănânc atâtea dulciuri câte îmi doresc, mănânc doar în weekend. Mă abțin de la unele lucruri, trebuie să am grijă, pentru că nu mai e ca acum 20 de ani, când nu mâncam 3 zile și eram băț. Trebuie să facem și unele sacrificii. Intermittent fasting este un mod de viață, a declarat pentru Impact.ro vedeta Kanal D.

Sursă foto: Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.