Lia Bugnar, despre salariul primit de la Pro TV, ca scenarist al serialului Clanul. Lia Bugnar a lucrat și în trecut pentru Pro TV, ca scenarist al serialului Vlad. Și de data aceasta, face o echipă profesională pe cinste cu Anghel Damian, în cadrul noului proiect Clanul. Sinceră ca întotdeauna și asumată, așa cum ne-a obișnuit. Lia Bugnar a dezvăluit câteva detalii neașteptate în legătură cu acest serial și cu modul în care se lucrează pentru el. Dincolo de satisfacțiile profesionale și colaborarea cu anumiți actori din distribuție, ea a făcut publică și o informație despre plata pe care o încasează de la postul de televiziune pentru serialul Clanul.
CITEȘTE REVISTA VIVA! DE NOIEMBRIE, GRATIS, AICI!
Lia Bugnar, despre salariul primit de la Pro TV, ca scenarist al serialului Clanul. Este foarte apreciată pentru scenariile pe care le scrie, iar acum este iar în echipa Pro TV pentru încă un serial cu care postul de televiziune a dat marea lovitură. De data aceasta, scrie replici memorabile pentru nume mari din industrie, precum Șerban Pavlu, George Mihăiță sau George Ivașcu. Știe cum să creeze cu mult meșteșug povești care să îi țină pe telespectatori în fața micilor ecrane, dar mărturisește că nu i se pare dificil acest proces al creației.
Lia Bugnar, despre salariul primit de la Pro TV, ca scenarist al serialului Clanul
Scenarista serialului Clanul de la Pro TV a fost mereu de o sinceritate debordantă. Când a fost întrebată într-un interviu ce câștig i-a adus acest proiect, a dezvăluit că motivul principal pentru care a acceptat să lucreze la un nou serial este cel financiar.
„Personal, niște bani pe care n-am cum să-i câștig din teatru. Profesional, privilegiu de a ști că actori precum George Mihăiță, George Ivașcu, Carmen Tănase, Șerban Pavlu spun vorbe scrise de mine”, a dezvăluit Lia Bugnar, în exclusivitate pentru Fanatik.ro.
Cum reușește să scrie scenarii de succes
Când vine vorba despre scenarii pentru seriale, Lia Bugnar nu se complică. În plus, consideră că este mult mai dificil să scrie scenarii pentru piesele de teatru, pentru că acolo actorul este pus chiar în fața spectatorului. Atunci când a mai lucrat pentru lungmetraje, i s-a întâmplat ca regizorul să îi schimbe mai departe viziunea asupra acțiunii și a personajelor, dar este un risc al meseriei ei pe care și-l asumă.
„N-am niciun fel de ritual. Încerc să scriu cât mai repede, pentru că nu-mi place să scriu. O fac doar pentru că-mi iese și pentru că sunt plătită decent pentru asta. E mult mai greu să scriu teatru decât serial de televiziune.
E alt tip de concentrare, nu există șmecherii, totul trebuie să se întâmple în fața spectatorului. Actorul nu poate fi ajutat' de cameră, de o lacrimă pusă cu pipeta, de o nouă dublă. Așa că trebuie să scriu în așa fel încât jocul bun și emoția să vină organic, nu din mijloace tehnice exterioare. Scriu ușor.
Se întâmplă când scrii scenariu de film ca regizorul să vadă lucrurile cu totul altfel decât le-ai gândit tu. Am mai pățit pe la lung metrajele pe care le-am scris de-a lungul timpului. La seriale nu s-a prea întâmplat. Oricum, când pățești asta, ca scenarist ești legat de mâini și de picioare, te uiți neputincios, n-ai ce să faci”, a completat Lia Bugnar, pentru sursa citată anterior.
Sursă foto: Instagram, Facebook