"N-am crezut că o să avem așa sărbători urâte". Ce a pățit Ilinca Vandici în vacanța din Mexic

Oana Pantazi

Când a ales să plece într-un loc exotic la final de an, Ilinca Vandici nu s-a gândit nicio clipă că va avea parte de o vacanță ratată în Mexic, din cauza vremii de coșmar. Vedeta, soțul ei, Andrei Neacșu, și fiul lor, Zian, în urma unui zbor de 15 ore, s-au lovit de un pesiaj dezolant, iar asta din cauza ploii ce nu se mai sfârșește.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE NOIEMBRIE, GRATIS, AICI!

Atunci când Ilinca Vandici a ales să plece cu familia în vacanță în Mexic, oricât ar fi pus răul înainte, cu siguranță nu s-a gândit nicio clipă că ploaia le va strica în totalitate planurile. După un zbor obositor, cei trei se așteptau cu siguranță să aibă parte de relaxare la malul mării, însă acum, cu siguranță, ar prefera să fi făcut Sărbătorile acasă.

ilinca-vandici-vacant-mexic-3ilinca-vandici-vacant-mexic-3

Ilinca Vandici, vacanță ratată în Mexic, din cauza vremii

Deși, teoretic, sezonul ploios, în Mexic, este între lunile mai și septembrie, Ilinca Vandici și familia ei au avut ghinionul să dea peste o vreme oribilă, care i-a împiedicat să aibă parte de vacanța mult visată. Iar asta deoarece acolo plouă neîncetat de zile în șir.

Citește și: Cum are grijă Ilinca Vandici de banii familiei: „Sunt darnică, dar nu cheltuitoare”

Citește și: Dan Negru, adevărul despre veniturile din televiziune: „Deși sunt zgârcitul suprem al breslei mele…/ EXCLUSIV

Citește și: Nico va deveni bunică! Fiica ei, Alexandra, este însărcinată și va avea un băiețel: „Mă las de muzică dacă are nevoie de mine’

„Primele poze după 3 zile de stat în cameră… Încă plouă… Realitatea e că am stat în costum de baie doar 5 minute, după care am pus repede prosoapele pe noi cât să ne bucurăm puțin, măcar de peisaj (care e superb) și de aerosoli, că de vreme bună nu avem șanse… încă! Nu am știut că în Mexic, în această perioadă, sunt mai multe șanse de ploaie decât de vreme bună! Peste tot pe unde am căutat și întrebat recenziile erau foarte bune…
Noi ca noi, că suntem adulți, trecem peste dezamăgiri mai ușor, dar copilul… Îl roagă în fiecare zi pe Dumnezeu să ne dea soare ca să poată sta la plajă… Și adevărul e că e tare dificil să-i consumi energia când nu ai ce face efectiv…
Deci, până acum, din păcate, nu am vești bune, dar sper totuși ca după atâta drum și atâta nevoie de această vacanță, într-un final va ieși soarele!', a scris Ilinca Vandici pe Instagram în dreptul fotografiilor în care, chiar dacă ea este în costum de baie, se vede că vremea este neprietenoasă.

„E groaznic de urât”

Deși a mărturisit că, înainte de a pleca și-a făcut temeinic temele și nimic nu a avertizat-o despre o asemenea vreme, Ilinca Vandici, soțul ei și fiul lor au parte de o vacanță de coșmar în Mexic. Fanii au încercat să o îmbărbăteze pe vedeta Kanal D pe Instagram, invitând-o în Republica Dominicană, însă deja e târziu… Cei trei nu s-au putut bucura deloc de peisajele superbe, iar ziua de Crăciun a fost un fiasco total…

„Am ajuns în Mexic, dar, dacă îmi spunea cineva că după un zbor de 15 ore o să ajung în Mexic, unde speram la soare, la vreme bună, la plajă… Plouă de două zile în Mexic, ceva ce n-a văzut Parisul. E groaznic de urât. Ieri a fost foarte frig, azi e mai bine. Peisajul e superb, hotelul e superb, doar că nu te poți bucura. Am stat ieri efectiv toată ziua în cameră. Am dormit și am mâncat. Nu vă mai zic.

Copilul mai avea putin și spărgea un geam ceva. Fiind și ziua de Crăciun, evident că totul era închis. Nu aveam unde să ieșim să vizităm. Azi o să ieșim din hotel și o să încercăm să ne dăm cu ATV-urile și așteptăm ziua de mâine când se anunță soare. N-am crezut că o să avem așa sărbători urâte. Nu am văzut raze de soare de când am venit. Aia e', a mai povestit Ilinca Vandici.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.