Dana Rogoz a revenit în țară, după ce a rămas blocată prin mai multe aeroporturi: „Ce să poți să faci altceva decât să râzi?”

Borcilă Andreea

Dana Rogoz a revenit în țară, după ce a rămas blocată prin mai multe aeroporturi. Actrița a povestit întreaga întâmplare pe rețelele sociale, pe care nu o va uita prea curând. Chiar dacă au plecat în formulă completă, atât ea și soțul ei, cât și cei trei copii, nimeni nu s-a supărat, ba chiar au profitat de timpul petrecut împreună. Iată ce a declarat Dana Rogoz!

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA! DE IULIE, GRATIS, AICI!

Dana Rogoz are o carieră de succes în industria actoriei, dar și o familie superbă. Ea și regizorul Radu Dragomir au sărbătorit, recent, zece ani de când și-au unit destinele, iar în realitate formează un cuplu de 18 ani. Când au început relația, Dana Rogoz avea 19 ani, iar soțul său 37, iar vârsta nu a contat în fața iubirii lor.

dana-rogoz-1dana-rogoz-1

Cuplul are doi copii, pe Lia și pe Vlad, iar Barbu este fiul regizorului din prima sa căsătorie. Împreună, au ales ca destinație de vacanță Bali, dar odată cu escalele și întârzierile din aeroporturi, au început și problemele.

Citește și: Cum a trecut Dana Rogoz peste faptul că soțul ei este mai mare cu 19 ani decât ea:”Și eu aș fi judecat dacă…”

Citește și: Cum își crește Dana Rogoz cei doi copii:„Nu am fost niciodată genul de părinți stricți'

Citește și: Cine îi realizează Mariei Constantin rochia de mireasa. Ținuta este pregătită de 5 ani:„Lucrăm în detaliu'

Citește și: Margherita de la Clejani e una dintre femeile înjunghiate de bărbatul pe trotinetă, în București. Cum se simte acum

Actrița împreună cu soțul ei și cu cei trei copii au plecat într-o vacanță binemeritată în Bali. Ea a ținut legătura cu fanii de pe rețelele sociale, postând mai multe imagini și texte. Vedeta a avut parte nu doar de peisaje și locuri de neuitat, dar și de experiențe pe care nu le va uita prea curând. Ca să ajungă din nou acasă, actrița și familia sa au trebuit să mai petreacă timp prin aeroporturi sau prin alte hoteluri, pe ultima sută de metri. Totul a fost din cauza unor întârzieri ale companiilor aeriene.

Și ne-am trezit în Doha! Bună dimineațaaaaa! Zborul a plecat cu o întârziere de peste 3 ore din Singapore, drept urmare am pierdut conexiunea din Doha spre București. Dar nu ne stresam noi din atâta lucru. Acum luăm micul dejun în aeroport și peste câteva ore zburam spre… Frankfurt! Și de acolo spre București. Și în loc să ajungem la ora 13:00 pe 17 august, vom ajunge la 00:30 pe 18 august.

Am aterizat în Frankfurt, dar când am ajuns la check-in ne-au spus că biletele noastre au fost anulate și nu mai avem loc în zborul spre București. A fost o eroare probabil și drept urmare vom rămâne peste noapte în Frankfurt. Sincer, am râs. A fost șocul. Mă simt ca Tom Hanks în „Terminalul', adică pare că nu mai ies din niște aeroporturi. Am senzația că sunt prinsă aici. Trebuie să găsim o cazare în noaptea asta și o să ajungem mâine. Ce să poți să faci în situația asta, altceva decât să râzi? a spus Dana Rogoz în Insta Story.

Cum nu mai exista niciun alt zbor spre tara, ni s-a asigurat cazarea peste noapte, intr-un hotel din aeroport. De dimineata, la 9:45, pe 18 august, ne-am suit in avion spre casa. Culmea e ca nu vom dormi acasa in prima noapte, ci la Alexandria, unde ar fi trebuit sa ajungem deja, la festivalul Ideo Ideis, daca zborurile ar fi mers conform planului initial. Vreau doar sa va asigur ca mai mult am ras, decat ne-am enervat. Mai ales in Frankfurt, cand am fost singurii romani veniti de la Singapore, care am ramas la sol (…) Astea sunt detaliile unei vacante cu care ramai in suflet peste ani, a scris ea pe Facebook.

Sursă foto: Facebook

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.