În cadrul unui eveniment exclusivist şi elegant, găzduit de restaurantul Ago, Heineken a lansat cel mai nou brand de bere din portofoliu: Affligem, o bere belgiană de abaţie, obtinută prin dubla fermentaţie, cu o istorie de aproape 1.000 de ani. Affligem este una dintre cele 22 de beri de abaţie certificate existente în lume.
Legenda spune că în 1074, şase cavaleri de viţă nobilă şi-au schimbat armurile cu robele călugăreşti pentru a ridica abaţia Affligem, din Belgia. Au început să trăiască o viaţă pură, dedicată însuşirii artei fabricării berii. Cei şase cavaleri au creat o bere cu un gust atât de intens şi de diferit, încât i-au transmis secretul din generaţie în generaţie, păstrându-i neschimbate calitatea şi reţeta.
În România, valorile mărcii Affligem, care se păstrează şi în ziua de azi, vor fi personificate de: Alexandru Ciucu (designer pentru Casa Regală a României), Dragoş Bucurenci (ecologist şi jurnalist), Marius Manole (actor), Marius Chivu (scriitor), Marius Bărăgan (fotograf) şi Hamid Nicola Katrib (arhitect). Fiecare dintre aceşti cavaleri moderni reprezintă cel puţin una dintre valorile brandului – măiestrie, dedicare, loialitate, integritate, modestie şi trăinicie.