Gwen Stefani
Inca din perioada No Doubt, Gwen Stefani isi crea singura tinutele de scena. Dupa ce stilista Andrea Lieberman a ajutat-o sa inteleaga si segmentul haute couture, artista si-a dorit sa-si lanseze propriul brand. Ceea ce s-a si intamplat in 2004, odata cu aparitia liniei vestimentare L.A.M.B. (tinute influentate din stilul unor tari ca Guatemala, Japonia sau Jamaica), care este acum favoritul unor celebritati precum Teri Hatcher sau Nicole Kidman. Business-ul s-a extins in anii urmatori, Gwen lansand o serie de colectii inedite: in 2005 Harajuku Lovers: camere foto, accesorii pentru telefoane mobile sau lenjerie intima, majoritatea avand desenate diverse modele Disney (fiind astfel preferatele copiilor de vedete: Shiloh Jolie-Pitt); in 2006 Love. Angel. Music. Baby. Fashion Dolls, o colectie de papusi; septembrie 2008 o colectie de 5 parfumuri in cadrul liniei Harajuku Lovers.