Toate filmele dvs., de la „E Pericoloso Sporgersi“ pana la „Restul e tacere“, au avut mare succes la public. Care sunt principiile pe care le respectati intotdeauna cand faceti un film?
N-am niciun principiu. Important este sa-mi placa povestea, sa ma inspire, sa ma stimuleze, sa ma obsedeze, sa vad filmul in cap. Succesul in sali cred ca se datoreaza faptului ca eu sunt public bun, ma dedublez in fata unui film, jumatate din mine devine critic cinematografic, cealalta jumatate coafeza. In anii formarii mele, eu am fost mai mult spectator de cinema si mai putin „spectator de cinemateca“. Filmele care m-au influentat au fost cele care combinau in mod stralucit amprenta autorului cu spectacolul popular. „Profesorii“ mei n-au fost Bresson, Godard sau Tarkovski, ci Chaplin, Wilder, Fellini. Din aceasta cauza, filmele mele tind sa aiba straturi multiple de lectura, cauta sa ofere satisfactie atat amatorului de divertisment gratuit, cat si colectionarului de nuante. Uneori imi spun ca filmele mele seamana cu niste blocuri socialiste din noile cartiere. Poti avea un apartament de patru camere sau o simpla garsoniera, poti sta la etajul doi sau la zece, dar un lucru e esential: liftul, caldura si electricitatea trebuie sa functioneze pentru toti.