Mihaela Radulescu - Despre divort, cu dragoste

 Revista VIVA
.

„Cea mai frumoasa, cea mai inteligenta, cea mai sofisticata, cea mai feminina si cea mai libera la cap femeie a barbatului care ma iubeste – asta-i povestea pe care vreau s-o stiu despre mine, uitandu-ma in ochii barbatului pe care-l iubesc.

In ultima vreme, mediatizarea de care ai avut parte, nu a cunoscut limite. Ai „consumat cea mai mare parte a primelor pagini de ziar si reviste din ultimul timp in Romania. Sa incepem cu inceputul: campania antifumat. S-a spus ca mesajul acestei campanii, prin imaginile outdoor, nu se adreseaza decat barbatilor. Ca femeile nu ar fi publicul tinta al campaniei, ca firma fostului tau sot, care face aceasta campanie, a castigat dubios licitatia Ministerului Sanatatii, ca nu e eficienta si nimeni nu se va lasa de fumat in urma acesteia. Comentarii?
Am epuizat si aici comentariile si explicatiile si ma uit la spectacolul derutant al mobilizarii atator oameni impotriva unei campanii sociale, nu impotriva unui viciu care aduce numai nenorociri. Intr-o lume ideala, o astfel de campanie ar fi pus pe ganduri fumatorii, i-ar fi facut pe unii sa ia macar in calcul varianta lasatului de fumat si ar fi nascut o solidaritate macar la nivelul vocilor publice. Tocmai asta a si fost supriza placuta. Au venit langa mine si au sustinut campania colegii mei din Antena, primii care au avut curajul sa ma apere public cand toti ma atacau. E vorba de Razvan Simion si Dani Otil de la matinalul Antenei, apoi de Sandra Stoicescu, Victor Ciutacu, Crina Abrudan, Oana Stancu, apoi Ilie Nastase si Amalia Nastase, care a acceptat sa apara in chilotii de „campanie, in semn de solidaritate cu demersul meu si impotriva ipocriziei unora. Au mai fost Nadia Comaneci, Roxana Ciuhulescu, Monica Anghel, Oana Frigescu, Smiley, CRBL si toata trupa Simplu si inca multi altii. Le multumesc, acestia sunt pentru mine oameni minunati, cu caractere si suflete speciale. Apoi, judecand foarte la rece, nu e tocmai rau ca e o campanie atat de comentata. Tot ce nu e banal e pe placul meu si stiu sigur ca are si rezultate, doar ca-mi pierd vremea explicand asta neprofesionistilor si prostilor. E o campanie pe mai multe planuri media. Cand veti auzi si spoturile radio si veti vedea si spotul video, veti pricepe ca aceasta campanie se adreseaza si femeilor si barbatilor si tinerilor cu acelasi mesaj: nu mai e deloc cool sa fumezi, poti fi interesant in atatea alte feluri, poti mirosi frumos, poti fi sanatos, poti fi, ca nefumator, o varianta mult mai buna a ta… Indrazneala de a poza la 39 de ani in felul acela e exact pentru a atrage atat atentia femeilor, cat si a barbatilor, ca exista placeri mult mai concrete decat fumatul, ca fumatul distruge feminitatea si viata sexuala, ca o femeie care fumeaza nu e tocmai femeia ideala pentru un french kiss si barbatul care fumeaza nu e tocmai partenerul ideal de sex pe termen lung. Asa zic statisticile, eu doar am transmis informatia mai departe, ca asta fac vedetele. Stiti, ele nu spun mereu ceva, dar prin ele se spune ceva intr-o campanie. Scrie la manual, dar nu citim toti, asta-i pacatul…

VEZI GALERIA FOTO MIHAELA RADULESCU

VEZI MIHAELA RADULESCU – Making Of

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton