Lensa, cel mai apreciat magazin de optică din România, a dat startul celui mai mare Black Friday de până acum cu reduceri de până la 90% la toate categoriile, atât în magazinele fizice cât și online, pe Lensa.ro.
La Lensa, cel mai așteptat eveniment de shopping vine și cu cele mai mici prețuri din an. Oferta de Black Friday se aplică la mii de produse a celor mai cunoscute branduri de optică la nivel global. Luna aceasta, reducerile la brandurile Polaroid, Hawkers, Polarizan sau ZenVu sunt de peste 90%, Carrera, Fossil și Guess de până la 90%, iar la brandurile premium precum Givenchy, Jimmy Choo, Furla sau Tommy Hilfiger de până la 85%.
Anul acesta, prețurile au atins minime istorice pentru fiecare categorie de produse:
- rame de vedere de la 9 lei
- ochelari de soare de la 19 lei
- lentile de contact de la 29 lei
- lentile de contact colorate de la 19 lei
- soluții și accesorii de la 1 leu
Anul acesta, mai mult ca oricând, retailerul de optică face un îndemn spre sănătate și își așteaptă clienții la o verificare gratuită a vederii. La Lensa, consultațiile au fost mereu gratuite, iar acest lucru nu se schimbă în perioada aglomerată a celor mai mari reduceri.
ATENȚIE! Locurile la consultații sunt limitate și se ocupă în baza unei programări pe Lensa.ro sau la telefon 0371 525 777.
Prețuri de neratat sunt și la categoria lentile de vedere, clienții având posibilitatea de a-și alege lentile pentru noii ochelari la prețuri speciale, sub garanția calității oferită de cei mai importanți producători la nivel mondial, precum Essilor, Hoya și Zeiss.
Lensa.ro – cel mai mare lanț de optică din România
Cu noul showroom deschis la Arad, rețeaua de magazine fizice Lensa ajunge la 14 unități, cu o suprafață totală de expunere de peste 10.000 mp. Lensa are showroomuri în București (clădirea Apaca și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Arad. Până la finalul anului, un nou magazin Lensa va fi deschis la Oradea.
Brandul românesc Lensa.ro este fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care după opt ani se situează printre cei mai mari jucători pe piața de optică din România. Până în prezent, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii ajung la 800.000 euro.
În magazinele Lensa se fac peste 200.000 de comenzi anual. După 8 ani de la înființare, Lensa.ro a acumulat peste 400.000 de clienţi, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot această perioadă au fost oferite 225.000 de consultaţii.