Foreo se împotrivește celor 5 milioane de ani de evoluție

 advertising.ringier
.

Brand-ul suedez de beauty-tech luptă împotriva standardelor de frumusețe învechite și vorbește despre încredere și împuternicire

Cu aproape 70% de angajați de sex feminin și 60% dintre ele în poziții de conducere, brand-ul suedez de skin-tech FOREO distruge prejudecățile de gen și deschide calea către egalitate la locul de muncă. În urma Zilei Internaționale a Femeii de anul acesta, FOREO a lansat o campanie globală intitulată „Frumusețea este o declarație', subliniind faptul că frumusețea este mai degrabă o alegere decât o trăsătură.

„Noi, cei de la FOREO, căutăm mereu modalități de a-i face pe oameni să se simtă bine și de a le da puterea să-și urmeze visele și calea spre succes. Majoritatea cred că frumusețea generează încredere, dar știm că încrederea și unicitatea sunt calități care te fac cu adevărat frumoasă. De Ziua Internațională a Femeii, dorim să oferim tuturor femeilor frumoase cadoul încrederii, așa că, pentru prima dată, oferta noastră specială va include LUNA 3 plus, bestsellerul FOREO, care dispune de trei tehnologii cheie: pulsații T-Sonic, Thermo-Tech și microcurent', explică Boris Trupcevic, CEO FOREO.

FOREO a efectuat cercetări exploratorii pentru a investiga „prejudecățile frumuseții' prin evoluția umană și a constatat că și în timpurile preistorice frumusețea convențională părea să adune anumite avantaje. Era asociată cu bunătatea și, prin urmare, membrii „frumoși' ai oricărui trib erau văzuți ca fiind mai buni, mai sănătoși și mai cinstiți. Astăzi, avem mai multe studii care dezvăluie că avem o părere despre cine este frumos încă de la naștere. Chiar și bebelușii de 6 luni preferă să se uite și să interacționeze mai mult cu persoanele care au chipuri mai frumoase, astfel aducând o nouă perspectivă a ideii standard ce spune că oamenii învață ce este și ce nu este frumos doar prin procesul de socializare.

Un alt fenomen fascinant în jurul prejudecăților legate de frumusețe este ascensiunea pulcronomiei, un domeniu relativ nou în economie. Autorii acestei teorii au documentat o „primă de frumusețe' și o „pedeapsă pentru urâțenie' la locul de muncă, la negocierile sociale și pe piața căsătoriei. Conform constatărilor lor, oamenii atractivi sunt mai susceptibili de a fi angajați, de a lucra mai productiv și mai profitabil, de a primi salarii mai substanțiale, de a negocia împrumuturi cu condiții mai bune și de a avea soții mai arătoși și mai educați, ajungând la concluzia că, în timp ce frumusețea este în ochii privitorului, privitorii tind să fie de acord.

„În timp ce cercetările ar fi putut arăta că simetria facială tinde să fie percepută ca fiind mai frumoasă în mod convențional, evoluția ne-a învățat că standardele de frumusețe tind să se schimbe dramatic de-a lungul deceniilor, chiar și a anilor. Cu toate acestea, un lucru care nu pare să se schimbe niciodată, este frumusețea care strălucește din interior spre exterior, iar pentru FOREO totul este despre a îți oferi încredere pentru a-ți arăta adevarata frumusețe naturală, una care vine cu îndrăzneală, autenticitate și care te face să ieși în evidență. Această frumusețe unică pe care fiecare persoană o poartă în interiorul lor este o alegere, o declarație fără regrete și este mult mai puternică și mai durabilă decât orice estetică sau tendință trecătoare a unei epoci', concluzionează Trupcevic.

Cu această discriminare pozitivă care valorează acum câteva sute de mii de dolari americani de-a lungul unei vieți, crescând la o diferență de aproximativ 10% între grupurile cele mai atractive și cele mai puțin atractive din societate, frumusețea rămâne în cele din urmă o concepție nedreaptă. Cu toate acestea, nu totul merge ca pe roate pentru oamenii „frumoși', în special pentru femei, deoarece cercetările au arătat că și femeile care sunt foarte atractive pot fi dezavantajate pe piața muncii, în special în profesiile tradițional masculine.

„FOREO va continua să se lupte atât cu prejudecățile legate de gen, cât și de frumusețe, continuând să facem ceea ce facem cel mai bine, oferind oamenilor darul încrederii și dându-le puterea să-și îmbrățișeze adevărata frumusețe, arătându-și frumusețea unică în loc de o față binară a frumuseții dintr-o generație', spune Trupcevic.

Acesta continuă: „Cu toate acestea, dacă te lupți și ai nevoie de puțin ajutor în departamentul de încredere, tehnologia noastră de ultimă oră poate oferi o soluție și confort. Cu până la 34% dintre oameni care declară că s-au simțit judecați pe nedrept la locul de muncă ca urmare a faptului că au piele cu probleme, un regim bun de îngrijire a pielii este un pas bun cu care să începi.'

Brand-ul suedez de skin-tech este cunoscut pentru gama sa emblematică LUNA, ce prezintă cele mai moi și mai curate perii de curățare facială din silicon din lume. LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de îngrijire a pielii' și a început călătoria globală a mărcii. Toate dispozitivele din gama LUNA sunt dotate cu pulsațiile T-Sonic de la FOREO, care călătoresc prin straturile mai profunde ale pielii, stimulează fluxul sanguin și aduc oxigenul la suprafață, îndepărtând în același timp impuritățile prinse în pori. LUNA are perii moi din silicon pentru a te asigura că obții o curățare profundă, dar delicată, lăsând bariera pielii intactă, dar eliminând în același timp până la 99,5% din toxinele acumulate (urme de machiaj, exces de sebum și celule moarte).

LUNA 3 plus este un dispozitiv facial de curățare termică și cu microcurent care oferă cea mai luxoasă curățare facială încălzită, în timp ce îți tonifiază și masează pielea. Dispozitivul dispune de tehnologie termică prin intermediul a 8 puncte de contact termice care se încălzesc până la o temperatură optimă de curățare, adăugând și mai multă putere pulsațiilor T-Sonic caracteristice ale mărcii. Temperatura pentru experiența ta de curățare se adaptează la echilibrul natural de umiditate al pielii, în timp ce căldura blândă slăbește sebumul prins sub suprafața pielii, fără riscul de a îți usca tenul.

Mai mult decât atât, LUNA 3 plus îți va oferi un efect natural de lifting facial, deoarece partea din spate folosește tehnologia cu microcurent, care stimulează delicat pielea cu energie electrică la nivel scăzut pentru a ajuta la fermitatea tenului și a-i da viață pentru o strălucire tinerească. Tehnologia cu microcurent crește producția de adenozin trifosfat (ATP) pe care celulele îl folosesc pentru energie și este esențială pentru funcțiile celulare, inclusiv formarea de colagen și elastină, responsabile pentru a face țesutul conjunctiv mai puternic și mai flexibil, lăsând pielea fermă, cu aspect mai tânăr, ferm și radiant.

Descoperă dispozitivul LUNA 3 plus de la FOREO pe notino.ro

Pentru a afla mai multe despre FOREO, marca de beauty-tech cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, și pentru a fi la curent cu creșterea și inovația viitoare, vizitați www.foreo.com sau urmăriți @FOREO.

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton