9 lucruri de care să ții cont atunci când scrii un anunț de mica publicitate

 advertising.ringier
.

Un text pentru un anunț de mică publicitate, ar trebui să fie mai scurt sau mai detaliat? Să ai unele fraze mai lungi sau un stil mai simplu sau mai minimalist? Un lucru e sigur- un anunț de mică publicitate ar trebui să fie precis, concis, dar și fidel realității. Obiectivul cel mai important- cumpărătorii potențiali trebuie să găsească imediat informații esențiale cu privire la bunurile pe care le vinzi.

Vrei să îți vinzi mașina, ai unele haine pe care nu le mai porți sau vrei să te separi de alte lucruri pe care nu le mai folosești cât mai repede? Un anunț pe care vei alege să îl postezi pe Offero trebuie să fie cât mai eficient și cât mai atrăgător.

Alege categoria potrivită.

Categoria anunțului de mica publicitate pe care vrei să îl scrii este primul parametru de selecționat atunci când creezi un anunț. Dacă vei selecționa categoria potrivită pentru anunțul tău, vei avea garanția că vei ținti așa cum trebuie posibilii cumpărători. 

Redactează un titlu cât mai atrăgător. 

Cel mai bun sfat de care să ții cont atunci când redactezi un anunț este să alegi un titlu perfect. Un lucru care va încuraja membrii site-ului să parcurgă în întregime anunțul. Titlul este primul lucru pe care îl vede un utilizator în rezultatele de căutare.

Alege cele mai frumoase poze.

Selectarea unor poze potrivite este un parametru foarte important de care să ții cont atunci când vrei să îți vinzi bunurile. Sunt poze care chiar te fac să vrei să citești un anunt, dar și unele care te fac să vrei să fugi.

Ai nevoie de o descriere completă. 

Nu neglija descrierea anunțului tău, care trebuie să fie completă și ai mare grijă și la greșelile de ortografie. Este important să descrii cât mai precis cu putință ceea ce vrei să vinzi, să ierarhizezi informațiile sau să dai și unele detalii tehnice dacă este cazul.

Propune un preț corect. 

Trebuie să găsești prețul corect, unul cât mai rezonabil. Un preț mult prea ridicat va îndepărta potențialii clienți.

Stilul anunțului trebuie să fie cât mai concis deci fără greșeli.

Un anunț trebuie să fie cât mai ușor de citit și cât mai rapid. Stilul său trebuie să fie unul concis și direct, să nu fie un anunț supraîncărcat și să nu aibă exagerări. 

Încearcă să atragi atenția și să rămâi realist în același timp. 

Deoarece simplu și nu înseamnă lipsit de personalitate, poți adăuga și puțin de culoare textului tău. 

Renunță la expresiile fără rost.

Evită deci comentariile sau expresiile fără rost, care ar putea să nu fie înțelese așa cum trebuie sau interpretate în funcție de individ. 

Fii atent și la abrevieri. 

Pentru ca anunțul tău să fie înțeles așa cum trebuie de toată lumea, un lucru foarte important de altfel, renunță la abrevieri. Dacă tai din cuvinte și folosești prescurtări multe, fără rost, lectura anunțului tău nu va fi una fluidă. Poți de exemplu să ceri ajutorul celor din jur să citească anunțul pentru a vedea dacă este atrăgător și pe înțelesul tuturor și că ideea principala se poate degaja foarte ușor.   

Redactarea unui anunț de mica publicitate de calitate este o etapă primordială atunci când vrei să vinzi bunurile tale.

Cel mai nou VIDEO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.

Revista VIVA!
Revista VIVA!
Abonează-mă la newsletter Abonează-mă
Buton