Cum a cerut-o de soție chef Florin Dumitrescu pe partenera lui și ce s-a întâmplat cu o seară înainte de nuntă: "Când am văzut-o în rochia de mireasă am început să lăcrimez!"/ EXCLUSIV

Cica Cristina

Sunt de zece ani împreună, ea este mai mare decât el, dar puțini știu cum a decurs relația lor și ce s-a întâmplat înainte de a ajunge în fața altarului. Chef Florin Dumitrescu și soția lui, Cristina, au dezvăluit când a avut loc cererea în căsătorie și ce s-a întâmplat înainte de nuntă.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE IUNIE, GRATIS, AICI!

Cum și la cât timp de la începutul relației ai cerut-o în căsătorie?

Oficial, suntem împreună de pe 19 octombrie 2010, iar cererea în căsătorie a fost pe 14 februarie 2013. A fost specială, mai ales că eu deja aveam inelul de logodnă de o lună, ascuns prin casă. Așteptam ziua de 14 februarie să o cer în căsătorie, știind că nu se așteaptă de la mine la un asemenea gest, pentru că este o sărbătoare pe care eu nu o agreez foarte mult. Îmi place să sărbătoresc dragostea și în alte zile ale anului, nu doar atunci. Am cerut-o de soție cu ajutorul lui Cristi Nistor, la restaurant la Zexe, fiind singurul loc unde am mai găsit două scaune libere pe 14 februarie.

Citește și: Cătălin Măruță, scandal cu Iulia Albu în direct. Prezentatorul a plecat din platou:„Minți și mă enervează chestia asta. Vorbește singură!'

Ați făcut nunta după ce s-a născut prima voastră fiică. Împărtășiți-ne, vă rog, câteva amintiri de la nuntă…

Nunta a fost momentul cel mai important din punctul meu de vedere ca și cuplu. În momentul în care am văzut-o îmbrăcată în rochia de mireasă, în biserică (nu am văzut-o deloc până atunci), am început să lăcrimez de emoții. Ea mă tot întreba înainte de nuntă cum văd eu rochia de mireasă perfectă, iar eu îi spuneam că rochia de mireasă trebuie să fie specială. Abia am așteptat să o văd așa, iar când a ajuns la biserică, când am văzut-o i-am spus ,,asta da, rochie de mireasă!'.  Era spectaculos de frumoasă! Am avut o petrecere intimă pe lacul Buftea, alături de prietenii apropiați și familie. A fost senzațional! Ne-am bucurat de toate momentele și am dansat până la 8 dimineața!

Citește și: Vulpița și Viorel au părăsit emisiunea care i-a făcut celebri! Mirela Vaida le-a spus adio:Se încheie aici… Veronica, nu te-ai ales cu nimic!'

C: Am să vă povestesc ceva foarte drăguț, ceva ce îmi amintesc cu drag. Cu o zi înainte de nuntă, ne-am cazat amândoi la câte un hotel, ambele hoteluri erau aproape de biserică, ca să simțim, cumva, și mai profund momentul și să nu plecăm de acasă împreună. În plus, nu știa deloc cum arată rochia și am hotărât să ne vedem în ușa bisericii, la ora stabilită. Seara, la hotel, aveam un milion de emoții, am vorbit la telefon ca să ne spunem noapte bună'. Mi-a recomandat să beau un ceai și să încerc să dorm. Ei bine, după 10 min, mi-a bătut la ușa camerei, mi-a adus un ceai, m-a pupat și mi-a spus că abia așteaptă să fie mâine! M-a liniștit atât de mult și mi-a plăcut atât de mult gestul lui. A doua zi a fost ca o poveste!

Citește și: Prima apariție împreună, la TV! Valentina și Cristi Borcea, dezvăluiri sincere despre căsnicia lor:„Pe noi distanța ne-a unit. Când iubești ai putere'

Știu că sunteti discreți, dar aș vrea să ne povestiți despre viața cu doi copii. Mai bine spus, cu două fete. Cum vă descurcați, cum vă împărțiți treburile casnice?

Treburile casnice în perioada în care eu nu sunt la filmări le împărțim așa cum ar trebui să și le împartă orice familie normală. Tații cu distracția și spălatul vaselor, iar mamele cu indicațiile pentru curățenie. Glumesc, eu dau cu aspiratorul și spăl vasele, mai și gătesc din când în când, dar micul dejun este treaba Cristinei, de regulă, pentru că este mult mai activă dimineața. Deja telecomanda stă în mâna Avei mai mult decât în a mea, iar Mia se ocupă de tot ce înseamnă deranj prin sufragerie. Fie că decupează direct pe covor sau își face castel din pernele de la canapea, Mia se ocupă cu datul de treabă nouă, celorlalți.

C: Noi suntem niște părinți foarte activi în viețile copiilor noștri. Deși a fost dificil să facem slalom în programul nostru de muncă, am vrut ca fetițele noastre să fie crescute de noi, nu de bunici sau bone. Am încercat ca noi să fim cei care le spun povești, le culcăm seara, le facem mic-dejun și să fim acolo în toate momentele lor importante. Bineînțeles că, atunci când era nevoie, veneau bunicii în ajutor, când aveam vreun eveniment sau plecam din țară. Dar ele sunt obișnuite ca noi să fim mereu împreună, mai puțin când Florin filmează pentru Chefi la cuțite sau pentru proiectele Lidl, iar atunci biroul meu e mai mult acasă, cu ele. Ele au fost cu noi și la evenimente prin țară, la cele două lansări ale cărților de bucate scrise de Florin. Ne place să fim împreună toți patru.

Citește și: Fiica Loredanei Groza a împlinit 22 de ani. Fotografia cu Elena i-a impresionat pe fani:cum au sărbătorit evenimentul

Florin-Dumitrescu-4Florin-Dumitrescu-4

Foto: Dana Tudoran și Marius Chițu, Instagram

Google News Urmărește-ne pe Google News

Biografiile Vedetelor
Fii la curent cu tot ce se întâmplă cu vedetele tale favorite

Află totul despre vedetele din România, dar și despre celebritățile internaționale: biografii, carieră, filmografie, discografie si viață personală.