Contractul, cel mai mare din istoria de 74 de ani a marcii, il aduce pe Ronaldinho, alaturi de alti atleti de marca internationali care reprezinta Nutrilite – Asafa Powell, recordmanul mondial la alergari pe 100 de metri, Liu Xiang, recordmanul mondial la 110 metri garduri si detinatoarea recordului american la alergari pe 400 de metri, Sanya Richards.
Ronaldinho si Candace Matthews, Chief Marketing Officer |
In cadrul acestui parteneriat, Ronaldinho va fi starul unei campanii multinationale de marketing care se va desfasura in 58 de tari, de pe sase continente. De asemenea, compania l-a desemnat pe Ronaldinho ca purtator de cuvant Nutrilite pentru campania pentru copii Amway One by One.
Ronaldinho va reprezenta exclusiv Nutrilite la categoria vitaminelor, mineralelor, suplimentelor nutritive si a proteinelor. Totul are sens pentru mine, pentru ca amandoi credem ca fiecare ar trebui sa profite de tot ceea ce natura ne ofera', a spus fotbalistul.
Pentru fiecare gol pe care il va da Ronaldinho, Nutrilite va face o donatie catre programul Amway One by One in fiecare dintre cele 58 de tari in care Amway este prezenta. De-a lungul carierei mele am fost un puternic sustinator al copiilor. Multumita Nutrilite, fiecare gol pe care il voi inscrie in urmatorii trei ani va aduce beneficii copiilor cu probleme', a mai declarat Ronaldinho.