Platforme, stiletto si flats sunt sunt cele 3 cuvinte emblema pentru Mihaela Glavan, un nume care a devenit un brand in industria designului de pantofi.
Esti singurul designer roman de pantofi care reuseste in fiecare sezon sa prezinte intr-un fashion show ultimele modele create. Ce tema ne propui pentru primavara/vara 2009?
Colectia My selfmotion este inspirata de unul dintre principiile fundamentale ale futurismului: surprinderea miscarii obiectelor in spatiu. Evolutia formei, geometria in miscare, totul descompus in cadre si transpus in designul pantofilor. Am folosit pielea prelucrata cu laserul pentru a obtine un aspect vintage si printul ca simbol al modernitatii si industrializarii. My selfmotion reprezinta miscarea interioara a fiecaruia dintre noi, cu sentimente, cautari, raspunsuri, stari si dorinte contradictorii. De obicei esti atras de tot ceea ce inseamna vintage, iubesti stilul clasic, dar ai incerca si ceva avangardist. Iar futurismul este cu siguranta imposibil de neglijat…
Colectia prezentata la sfarsitul lui octombrie este o premiera dintr-un anumit punct de vedere. Mai ai si alte surprize?
Da, a fost prima prezentare a unei colectii sub brandul Mihaela Glavan, brand exclusivist de pantofi. Colectiile Sepala si RSM (Reconstructed Style for Men) se vor gasi in magazinul pe care il voi deschide la inceputul lunii februarie in Bucuresti, zona Dorobanti.
Putina lume stie probabil ca ai terminat o facultate economica. Cum s-a produs trecerea catre un domeniu total opus si atat de creativ?
Firesc. Inca din copilarie mi-am dezvoltat o latura creativa puternica.
De unde se incalta un designer de pantofi?
In afara de incaltamintea sport si cizmele de ploaie din cauciuc, toti pantofii pe care-i port sunt creati de mine.