De aici incolo incep primele succese de model. Odata cu aparitia pe coperta „Elle, debutul Claudiei a fost precum lansarea unei rachete in cosmos. Nu peste mult timp, reviste din Italia, Germania si Anglia au inceput sa se bata pe modelul Claudia Schiffer. Insa pentru Levaton nu era de ajuns. Dorinta lui cea mai mare era ca imaginea Claudiei sa fie asociata cu un nume de designer consacrat! Avand in vedere aspectul de fetiscana blonda cu ochi albastri, si-a dat seama ca o casa precum Chanel ar fi insemnat o tinta prea ambitioasa. Cu toate aceste indoieli, au trimis dosarul ei, in urma caruia Karl Lagerfeld a vrut sa o cunoasca personal pe Schiffer. Pur si simplu nu le-a venit sa creada! Dincolo de orice asteptari, dorinta lor a fost indeplinita si curand imaginea Claudiei a fost asimilata cu numele Chanel. Odata cucerita piata din Europa, ramanea confirmarea suprema: publicul american. Au facut o alegere foarte isteata, si anume Guess, o companie tanara de jeansi si haine sport. E o perioada in care Claudia apare simultan pe cinci coperte americane si sapte din Europa. Putem spune ca acesta a fost momentul de confirmare suprema. Lucrurile chiar se intamplau si luau amploare cu fiecare zi, cu fiecare contract semnat.
Fara nici un fel de exagerare, Claudia a inventat notiunea de top-model. Dintr-un viitor avocat de succes a devenit cel mai cunoscut manechin. Familia riguroasa din Germania, care ii planificase viata, a trebuit in cele din urma sa accepte „tragedia ca fiica lor este una dintre cele mai frumoase femei din lume. Succesul ei, cu siguranta, nu se leaga numai de aspectul fizic. Desi suna a cliseu, Claudia Schiffer are o personalitate aparte. Foarte isteata si hotarata, cunoscuta ca un bun negociator, vorbitoare de engleza si franceza, a stiut intotdeauna cat pretuieste. Poate si faptul ca nu a fost ahtiata dupa o confirmare in lumea modellingului i-a conferit acea relaxare care lipseste oamenilor prea incrancenati, care la un moment dat devin respingatori.