Vedetele şi-au găsit o nouă pasiune, dându-le pe internet milioanelor de fani sfaturi legate de frumuseţe sau viaţă sănătoasă. Gwyneth Paltrow, Blake Lively sau Jessica Alba sunt doar câteva dintre starurile care au înţeles că un site poate avea un impact mai mare decât un film şi, in plus, le poate aduce venituri incredibile.
Gwyneth Paltrow crea în 2008 site -ul goop.com pentru a le oferi vizitatorilor săi cele mai bune sfaturi. Site-ul are astăzi categorii bine definite, începând de la cea dedicată cumpărăturilor şi nelăsând la o parte nimic din cee ce este de interes: călătorii, dezvoltare personală, sănătate şi sport, artă, stil şi mai ales, reţete sănătoase. Din când în când, atriţa alege acest canal de comunicare pentru a anunţa diverse evenimente din viaţa privată, cum a făcut anul trecut când şi-a făcut publică despărţirea de soţul ei, Chris Martin.
Mamă a două fetiţe, Jessica Alba a înfiinţat în 2011 The Honest Company, un brand sub care a început să fabrice produse pentru copii, fără chimicale şi aditivi periculoşi. Actriţa are şi un site, honest.com, care promovează toate aceste produse, a lansat, de asemenea, şi o carte, scopul său fiind acela de a oferi alternative sigure şi sănătoase. Jessica promovează pe site-ul său reţete sănătoase şi diverse exerciţii fizice care pot fi făcute acasă. Nu se ştie care este procentul deţinut de Alba în acest brand, care se dovedeşte unul de un real success, însă un lucru este sigur: averea sa creşte considerabil datorită acestei afaceri.
În 2014, Blake Lively a lansat Preserve, un site de life style pe care se regăsesc oameni, poveşti, clipuri, tot ceea ce poate fi o sursă de inspiraţie pentru vizitatori, neuitând bineînţeles de secţiunea de shopping. Fără a se considera jurnalistă sau expertă, Gwyneth a precizat că Preserve este un spaţiu al indulgenţei. Actriţa din Gossip Girl a ales să dezvăluie anul trecut că urmează să devină mamă folosindu-se de site-ul său pe care a publicat fotografii cu ea însărcinată.
Olivia Palermo, una dintre fashionistele cele mai cunoscute, are un site care îi poartă numele, vedeta dezvăluind ultimele tendinţe de moda, sfaturi de beauty şi lifestyle. Ca şi în celelalte cazuri, oliviapalermo.com are o secţiune de shopping şi excelează la nivelul imaginilor folosite.
Dedicat femeilor preocupate de lifestyle şi de viaţa culturală, Zooey Deschanel se afla în spatele site-ului hellogiggles.com, cu secţiuni de ştiri, cultură sau stil, şi care se bazează şi pe contribuţia vizitatorilor săi.
Actriţa Elizabeth Banks are un site care îi poartă numele şi care o ajută să-şi promoveze filmele, să dezvăluie diverse reţete sau să le împărtăşeasă tuturor aspecte legate de experienţa sa de mama. Site-ul conţine numeroase clipuri în care Elizabeth vorbeşte despre lucruri care o interesează sau o inspiră.
Foto: Hepta