Gama de make-up The One de la Oriflame a fost lansată de curând, la Loft, în cadrul unui eveniment inedit. Invitaţia a venit însoţită de un dress code foarte strict: „you, in white', aşa că vedetele au fost provocate să-şi contruiască ţinute creative având albul ca punct central.
Aceasta a fost cea mai ambiţioasă lansare din istoria companiei, paleta bogată a gamei The One fiind concepută pentru femeile care doresc să fie mereu în trend, să se joace cu culorile şi să fie altfel în fiecare zi. Aşadar, The One nu este doar o senzaţie pe piaţa cosmetică, ci şi o gamă completă de produse care nu trebuie să lipsească din beauty case-ul niciunei fashioniste.
Şi pentru a alege exact produsul potrivit, The One cuprinde trei categorii: extra-expresivitate (pentru o imagine impresionantă), multifuncţionalitate (pentru make-up-ul zilnic) şi mega-rezistenţă (pentru a arăta perfect toată ziua, fără a face retuşări).
După ce au descoperit toate acestea, invitaţii au admirat o colecţie specială semnată de Stephan Pelger, designerul care a împlinit de curând 10 ani de activitate.