Fotbalistul Cristiano Ronaldo are propriul brand de lenjerie de corp de lux, CR7, care acum a fost lansat şi în România, ocazie cu care numeroase vedete au fost prezente la magazinul Superjeans, care, timp de o săptămână, devine pop up store CR7.
Gama fost creată în urma unei colaborări cu Richard Chai, designer câştigător CDFA Award, care a mai lucrat cu Donna Karan sau Marc Jacobs.
Colecţia, care include patru linii distincte: Basic, Fashion, Luxury şi Boys, este rezultatul unui parteneriat cu grupul danez de top, JBS, cu 70 de ani de experienţă în dezvoltarea şi producerea de lenjerie de corp de lux.
„Moda şi designul sunt două dintre pasiunile mele; îmi doream deja de ceva vreme să-mi lansez propriul meu brand. Această colaborare cu Richard şi JBS, mi-a oferit şansa de a fi creativ; m-am bucurat de fiecare moment de muncă pentru această colecţie, de la alegerea culorilor, desenelor şi modelelor până la testarea stilurile şi celor mai potrivite croieli. Sunt extrem mândru că această colecţie s-a lansat la nivel mondial.', spune Ronaldo despre debutul său în domeniul designului vestimentar.