Pasquale Natuzzi Junior, noul Brand Ambassador al Grupului Natuzzi şi fiul proprietarului brand-ului a venit la Bucureşti pentru a sărbători deschiderea oficială a noului showroom Natuzzi Italia din Băneasa Business & Technology Park.
Noul showroom măsoară 350 de metri pătraţi şi găzduieşte două colecţii: Natuzzi Re-vive şi colecţia de canapele şi paturi Natuzzi.
Numele Natuzzi Italia a fost asociat, în mod tradiţional, cu pielea. În timp ce pielea continuă să fie materia primă cea mai folosită în producţia pieselor de mobilier, brand-ul şi-a extins, an de an, colecţia de materiale, texturi şi culori.
Colecţia de paturi şi lenjerii de pat este cea mai nouă şi importantă frontieră pe care brand-ul a depăşit-o. Produsă exclusiv în Italia, Beds Collection prezintă şase modele de paturi, acompaniate de accesorii complementare şi de lenjerii de pat exclusive.
Re-vive, un nou produs Natuzzi, reprezintă o nouă direcţie globală pentru design-ul companiei. Dedicat unei inovaţii tehnologice, această colecţie a fost lansată oficial de Natuzzi Italia printr-un fotoliu care are incorporat un sistem de tipul cu recliner.