Astăzi, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătăţii Orale, GSK Consumer Healthcare a lansat la Café Antipa cea de-a treia ediţie a campaniei de educare şi promovare a igienei orale corecte, Zâmbeşte România'.
Campania susţinută de Mihaela Rădulescu debutează în acest an cu concluziile celui mai recent studiu cu privire la nivelul de sănătatea orală a copiilor.
Desfăşurat pe parcursul anului 2013, în şcolile din pricipalele 7 oraşe din ţară, studiul arată că există în continuare o nevoie pronunţată de educaţie atât în rândul copiilor, cât şi al părinţilor.
Statisticile arată o Românie cu o stare de sănătate orală precară: 80% dintre români au probleme dentare, cariile fiind cea mai frecventă afecţiune (71%).
Rezultatele celui mai nou studiu privind sănătatea orală la copii, derulat de Zâmbeşte România’ în 2013 în şcoli, arată că 75% din copiii de până în 13 ani au carii pe dinţii temporari.
Campania Zâmbeşte România’ dă startul astăzi unei competiţii naţionale – Campionatul Naţional de Periaj – şi îi invită pe copii şi părinţi să demonstreze că ştiu să aibă grijă de dinţii lor.