Repetand succesul din 2012, Toyota Pitesti a primit si anul acesta cea mai inalta distinctie din partea producatorului Toyota: Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientului. Au fost premiati 42 de dealeri din 32 de tari europene. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc luna trecuta la Atena.
Toyota Pitesti a fost recompensata si in 2013 pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari . Premiul a fost decernat domnilor Tiberiu Breazu – Actionar Toyota Pitesti si Gheorghe Antonescu – Director Executiv Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, Presedinte & CEO al Toyota Motor Europe.
Calitatea a fost intodeauna in prim-plan pentru Toyota, facand parte din ADN-ul companiei. Confirmand principiul Customer First (Clientul pe primul loc), Toyota recompenseaza in fiecare an cei mai buni dealeri din Europa cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientilor.
Aflata la cea de a 7-a editie, competitia a numarat 2.300 de dealeri participanti la nivel European, dintre care au fost premiati 42 de dealeri din 32 de tari, ca recunoastere a performantei excelente in Satisfactia Clientilor atat in zona de vanzari cat si pentru post-vanzari.
Cei 2.300 de dealeri au fost evaluati printr-un proces continuu de monitorizare a performantelor, care face parte din standardele Toyota. Bazandu-se pe o serie de cerinte exigente, castigatorii au avut rezultate foarte bune, oferind o experienta deosebita clientilor.
Toyota este pe deplin angajata sa ofere produse si servicii de calitate superioara pentru a asigura satisfactia clientilor. Le multumesc castigatorilor Ichiban pentru ca sunt cei mai buni si pentru ca sunt un exemplu de urmat in ceea ce priveste satisfactia clientilor!' – a declarat Didier Leroy, Presedinte si CEO, Toyota Motor Europe.