Rochia de mireasă a lui Meghan Markle, semnată Givenchy, a fost detronată de cea a Chiarei Ferragni!

.

Cea mai influentă bloggeriță din lume, Chiara Ferragni, și unul dintre cei mai faimoși rapperi din Italia, Fedez, și-au unit recent destinele, nunta de basm având loc în Sicilia. Rochia de mireasă a Chiarei Ferragni, un must-have pentru orice fashionistă, a fost mai apreciată decât cea a Ducesei de Sussex, Meghan Markle!

 


În mai anul trecut, rapperul italian Fedez a cerut-o în căsătorie pe Chiara Ferragni, femeia care i-a dăruit un băiețel, acum în vârstă de 7 luni. Săptămâna trecută, cei doi și-au oficializat legătura, prin intermediul unei nunți de basm, ceremonia desfășurându-se la Palazzo Nicolaci di Villadorata, din Sicilia, un palat din secolul al 18-lea, ce numără nu mai puțin de 90 de încăperi. Dacă stăm să ne gândim că întreaga ceremonie a costat 1,3 milioane de dolari, deja costul celor trei rochii pe care bloggerița și influencerul de street style Chiarra Ferragni le-a purtat la nunta ei – 420.000 $ – nu mai pare atât de exorbitant.


 

Cea mai profitabilă rochie de mireasă

Cele două rochii de mireasă custom-made Dior alese de Chiara pentru ceremonia religioasă și petrecerea de nuntă i-au adus bloggeriței milioane de aprecieri pe Instagram. Prima ținută a fost o rochie de mireasă tradițională, în stil Grace Kelly, cu guler înalt, mâneci lungi și trenă nesfârșită, accesorizată cu o pereche de pantofi ai aceleiași mărci, pe care era scris numele bloggeriței. Cea de-a doua rochie, o creație Christian Dior Haute Couture, inscripționată cu versurile unui cântec pe care Fedez i l-a dedicat Chiarei, a devenit virală pe Instagram, unde bloggerița are o comunitate de invidiat. La petrecerea de după ceremonie, Chiara a purtat tot o creație Dior, de data aceasta o superbă rochie mini, dar la fel de apreciată a fost și ținuta aleasă pentru cina de dinaintea nunții – o creație strălucitoare Prada.


Nunta a avut efectul scontat. Doar haștagul evenimentului, #TheFerrangez, a adunat 67 de milioane de vizualizări, în timp ce Dior a avut un impact media în valoare de peste 6 milioane de dolari – ceea ce înseamnă mai mult decât a reușit să facă Meghan Markle pentru Givenchy, la nunta regală, iar acesta este cu adevărat un record. Nu e de mirare, așadar, că cei doi însurăței și-au permis să plătească 277.000$ pentru biletele de avion ale invitaților, 415.000 de dolari pentru închirierea locației, 145.000 pentru atracțiile din parcul de distracții, 6.000 pentru flori și 5.000 doar pentru artificii…


Foto: Hepta, Instagram