Radu Valcan, vacanta cu peripetii in insula greceasca Zakynthos

Plecat impreuna cu prietenii sai in vacanta in insula greceasca Zakynthos, Radu Valcan, prezentatorul Povestirilor adevarate, a trecut prin multe peripetii.

Prima noapte a dormit in masina pentru ca a pierdut feribotul catre insula: Am simtit ca ne fuge pamantul de sub picioare cand am vazut, in departare, ultimul feriboat din acea seara care plecase spre Zakynthos. Nu am avut de ales si a trebuit sa ne facem cat mai comozi si sa dormim in masina.’

Dimineata au luat primul feribot si au petrecut 6 zile minunate de vacanta. ‘Am facut crossroad cu ATV-urile pe serpentinele din Zakynthos la miez de noapte, scuba diving, am condus barca pe mare, am mers in pesterile de pe insula, am inotat.

In fiecare noapte, Radu Valcan si prietenii lui au mers in cluburile de pe insula si s-au oprit si in cele din Atena, oras cu o viata de noapte extrem de activa.

La intoarcere, a avut parte de un zbor nu tocmai linistit, din cauza furtunii De la decolare si pana la aterizare am stat cu centura. Ne-a zguduit bine, iar pasagerii din jurul meu erau cam palizi. Deasupra Bucurestiului am realizat ca la sol e rau… Cand am aterizat am vazut copaci cazuti la pamant si circulatia data peste cap.’