Cea de-a doua ediţie a conferinţei CSR4WOMEN, primul eveniment din România dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, a reunit vedete, personalităţi TV şi specialişti din ONG-uri şi din departamentele de CSR ale unor companii implicate în astfel de proiecte.
Anul acesta, premiile de excelenţă au fost acordate Andreei Răducanu (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social şi implicare în domeniul sănătăţii) şi lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social şi cel mai bun blog de opinie).
Tema celei de-a doua ediţii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul şi parteneriatul între companii, organizaţii şi mass media; Raluca Kişescu (Avon) şi Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon România) au lansat oficial www.doneazacuavon.ro, prima platformă Avon de crowdfunding din lume.
Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie să urmeze trei paşi, respectiv: intră pe platformă, înscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor să îl susţină; achiziţionează un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comandă online şi ulterior înscriu codul de donaţie de pe ambalajul acestuia în pagina proiectului înscris sau ales.' a precizat Raluca Kisescu.
Foto PR