Deși toată lumea se aștepta ca Ducesa de Sussex, care în nici un an a devenit trendsetter și fashion icon, fiind personajul cel mai vânat de presă la nivel mondial, să fie pe primul loc în lume în ceea ce privește influența, iată că topul influencerilor globali ne-a rezervat o surpriză. Iată cine a surclasat-o pe Meghan Markle!
Cu siguranță că v-ați gândit că anul 2018 îi aparține lui Meghan Markle, care, literalmente, a făcut internetul să explodeze de când a apărut în viața Prințului Harry, dar iată că reginele nedetronate încă ale erei digitale sunt altele. Conform unui sondaj recent, pe primele două locuri în topul influencerilor globali se află două membre ale unei familii celebre, mai bine zis ale clanului Jenner Kardashian. Ați ghicit! Este vorba chiar despre Kylie Jenner și Kim Kardashian.
Kylie Jenner este cel mai tare influencer la nivel global
În topul Lysts in Fashion Report, care clasifică trendurile în fashion, stabilind care sunt designerii, produsele și influencerii anului, platforma globală de căutare a monitorizat social media, alegând 50 de celebrități influente în domeniu. Dintre acestea, două s-au detașat vizibil – este vorba, evident, despre, surorile Jenner-Kardashian. Pe primul loc, se află Kylie, care a generat mai mult de 1 milion de căutări ale consumatorilor, interesați de treningurile ei Adidas, de rochiile mini Alexander Wang sau de ochelarii statement Dior. De exemplu, doar rochia pe care a purtat-o la aniversarea a 21 de ani a făcut căutările pentru rochie roz să crească, în următoarele 48 de ore, la 107%.
Kim Kardashian îi suflă în ceafă’ surorii sale mai mici
Cumva, sora cea mică a reușit să o întreacă pe faimoasa regină a Instagramului, dar și a reality show-ului, Kim Kardashian, chiar dacă are doar 119 milioane de urmăritori, cu 1 milion mai puțin decât sora ei, însă nu e deloc de neglijat faptul că, anul acesta, Kylie a fost încoronată cea mai tânără miliardară din lume care a făcut averea prin forțele proprii, datorită imperiului de beauty pe care îl deține. Iar faptul că, între timp, a devenit și mamă, la doar 20 de ani, i-a crescut vertiginos capitalul de simpatie. Kim, deși este pe locul doi, anul acesta a primit deja primul ei premiu de influencer din partea CFDA (Council of Fashion Designers of America), datorită abilității ei de a forma trenduri – de la pantaloni de ciclism și piese neon până la logouri retro, toate au fost purtate mai întâi de Kim. Doar căutările Fendi au crescut cu 16% într-o lună de când Kim a purtat un costum cu monograma Zucca din cap până în picioare… Deci e de înțeles de ce diva primește chiar și 500.000 de dolari pentru o postare pe Instagram.
Meghan Markle se află pe locul trei!
Un meritoriu loc trei îi revine lui Meghan Markle, Ducesa de Sussex, care în mai puțin de un an a devenit un trendsetter și un fashion influencer, intrând direct în partea de sus a clasamentului. Conform studiilor, se pare că unui brand îi cresc căutările, în medie, cu 200% după ce Meghan îi poartă produsele, astfel încât orice designer ar fi mai mult decât fericit să o cadorisească pe Ducesă cu outfiturile create de el până la sfârșitul vieții… Deja căutări ca guler bărcuță sau rochie-frac sunt sinonime cu numele lui Meghan, care le-a consacrat, deci nu e de mirare ca, la anul Ducesa de sussex să le detroneze pe cele două dive anul viitor.
Foto: Hepta