Macaulay Culkin, din nou „Singur acasă”, la 38 de ani! Videoul a devenit viral pe Facebook

.

Macaulay Culkin a rămas din nou „Singur acasă', la 28 de ani de când a jucat în faimosul film, de data aceasta într-o reclamă savuroasă pentru Google Assistant. Videoclipul s-a viralizat instantaneu, cu atât mai mult cu cât pare că Macaulay nu s-a schimbat prea mult…

Macaulay Culkin, la 28 de ani după ce a jucat în „Singur acasă'.


Despre el se poate spune, fără să greșim prea mult, că a fost actorul unui singur rol. Chiar dacă a mai jucat în alte 20 de filme, niciuna dintre interpretările lui Macaulay Culkin nu a fost atât de spectaculoasă ca cea  din „Singur acasă’, rol cu care este asociat și acum, după 28 de ani…

Trebuie să recunoaștem că cei de la Google Assistent au avut o idee genială când au decis să recreeze celebrul film „Singur acasă’, de data aceasta cu un Kevin McCallister care beneficiază din plin de tehnologia modernă, ceea ce a făcut clipul cu atât mai amuzant.


Macaulay Culkin, așa cum ni-l amintim din filmul „Singur acasă.'

Culkin a recreat cu mult umor scene din filmul în care a jucat acum 28 de ani

Actorul în vârstă de 38 de ani este din nou singur acasă de Crăciun, de această dată într-o reclamă de senzaţie pentru Google Assistant, care are ca slogan „Pune-l pe Google să o facă pentru tine. În timp ce în filmul din 1990 micul Kevin, ajutat de imaginație și de lucrurile pe care le găsește prin casă, reușește, cu multă ingeniozitate, să-i pună pe fugă pe cei doi tâlhari, acum reușește chiar să prevină spargerea, datorită dispozitivelor inteligente. Actorul a recreat într-o manieră ilară cele mai cunoscute și mai amuzante scene din film – pe care cu toții le-am recunoscut imediat, doar  în fiecare an, în preajma Crăciunului, revedem cu toții „Singur acasă’ –, doar că, spre deosebire de acum 28 de ani, Culkin are un asistent virtual, care ascultă de comenzile vocale.

Probabil că un film în care ingeniozitatea puștiului de 10 ani ar fi fost înlocuită de o „mașinărie’ nu ar fi fost nici pe departe la fel de amuzant ca originalul, însă reclama este extrem de inspirată, iar drept dovadă stă faptul că în doar câteva ore a devenit virală pe Facebook, adunând peste 1 milion de vizualizări.

Foto: Hepta