Vesti bune pentru Irina Nicolae, cunoscuta artista si autoare de carti pentru copii: aplicatia de iPad si iPhone In Tara lui Dovlecel' pe care a lansat-o de 1 iunie, anul acesta, a devenit cea mai de succes aplicatie interactiva pentru copii din Romania.
Proiectul Irinei a necesitat luni de munca asidua si deplasari la Londra pentru a obtine un rezultat de o calitate ireprosabila. Iata ce declara artista: Cred ca succesul are legatura cu faptul ca am facut tot timpul ce mi-a placut, cu pasiune, daruire si multa munca. Am o echipa de profesionisti în jurul meu, iar cu totii am muncit sa oferim un produs de calitate pana în cele mai mici detalii. A contat foarte mult!'.
Aplicatia, disponibila în doua versiuni, în limba romana şi engleza, le ofera ocazia copiilor sa intre in universul minunat al personajului Dovlecel, conceput de Irina Nicolae, dar sa si beneficieze de un sistem interactiv de distracţie şi educaţie. Micutii se pot juca pe ecranul iPad-ului cu animatiile colorate, pot rasfoi singuri paginile virtuale dar pot si asculta povestea lui Dovlecel în limba romana sau engleza, spre exemplu, la ora de culcare.
Pentru ca acest lucru sa fie posibil, Irina Nicolae a apelat la copii din Romania, Denisa Popa şi Darian Farcasiu, care au înregistrat povestea ca pe un teatru radiofonic, dar si la un narator britanic de la Londra, Sheldon Franco-Rooks, care a înregistrat verbal povestea într-o engleza impecabila.
Povestea lui Dovlecel, marca înregistrata Irina Nicolae, s-a nascut în urma cu patru ani. Artista a lansat atunci cartea de povesti „In Tara lui Dovlecel', pentru ca apoi, multumita succesului extraordinar de care a avut parte, sa urmeze o serie de carti educative pentru copii, dar si puzzle-uri (Coloreaza cu Dovlecel', 'Dovlecel te invaţa sa numeri', Dovlecel te invaţa alfabetul', Dovlecel te învaţa calendarul naturii', Sa invaţam formele şi culorile cu Dovlecel')
Anul acesta, personajul Dovlecel a trecut în era virtuala, devenind parte a aplicatiei interactive pentru copii, disponibila in AppStore pentru iPad si iPhone.
Foto: PR