Interviu: Malvina Cservenschi lanseaza o noua colectie de bijuterii

.

 

Maine, 30 noiembrie, o puteti intalni pe Malvina Cservenschi in calitate de designer de bijuterii si chiar petrece o zi alaturi de ea, in pop up store-ul brandului ei de bijuterii, Malvensky. Evenimentul marcheaza lansarea oficiala a unei noi colectii (Star Collection) si a site-ului de prezentare www.malvensky.com.
Malvina ne-a povestit cate ceva despre surprizele pe care le pregateste pentru maine si despre echipa alaturi de care este implicata in acest proiect.


Foto: Marta Popescu

In interviul din VIVA de noiembrie, declarai ca Malvensky pregateste un proiect inovator, insa nu ai dat mai multe detalii. Era vorba despre noua colectie pe care o vei lansa vineri? Acum este momentul sa ne spui mai multe!

Mi-am dorit ca oamenii sa aiba posibilitatea de a oferi ceva pretios, semnificativ, dar in acelasi timp, ceva inedit celor dragi cu ocazia Craciunului. Star Collection este o mini colectie alcatuita din cercei, bratari si lantisor, bijuterii care, alaturi de simbolul Craciunului, transmit si o parte din bucuria si implinirea pe care le resimti in acele zile magice.


Ce alte surprize ne asteapta la pop-up store-ul Malvensky? 

Foarte multe. Este o zi speciala, pe care am dorit sa o dedicam in intregime clientelor noastre. Ne dorim sa facem cunostinta, in primul rand, sa le impartasim povestea acestui brand, care a pornit din dorinta de a face oamenii fericiti, atenti la ceea ce isi doresc si la modul in care isi pot transforma dorintele in realitate. Le vom oferi clientelor noastre consultanta in privinta tuturor colectiilor, posibilitatea de a-si personaliza pe loc orice bijuterie doresc, sansa de a-si crea o bijuterie realizata din pandantivele preferate, o colectie noua in editie limitata, inlocuirea gratuita a snururilor, si multe alte lucruri frumoase in compania intregii noastre echipe. Evenimentul are loc la magazinul Diamond Boutique, din Calea Victoriei 26, intre orele 11.00 si 20.00. 



De unde ai pasiunea pentru bijuterii?

Este mult spus pasiune, este mai degraba un sentiment de imensa bucurie pe care il am atunci cand fac oamenii fericiti. Mi-am dorit dintotdeauna sa ajut oamenii, chiar si printr-un gest simplu, iar ideea brandului Malvensky este  cea mai frumoasa concretizare a acestei dorinte.
Spune-ne cate ceva despre echipa cu care lucrezi.


Alaturi de Alina si Mariejeane am reusit sa pozitionez brandul Malvensky acolo unde mi-am dorit. Impreuna formam echipa Malvensky si suntem foarte mandre de acest lucru.  Alina studiaza  Arhitectura si a ramas alaturi de Malvensky dupa ce a incheiat un internship la Rhea Costa, iar Mariejeane este la facultatea de Psihologie in prezent, dupa ce a lucrat in presa si PR timp de 11 ani. Ce ne leaga, insa, este, pasiunea de a fi construit impreuna un brand de incredere si o relatie aparte cu clientele noastre.
Te-ai intors recent din Italia, unde ai participat la lansarea noului calendar Campari. Poti sa ne impartasesti cateva impresii?


Campari este mai mult decat un brand, este deja o istorie si, in ceea ce priveste evenimentele de lansare a celebrului calendar, un reper din toate punctele de vedere. M-a impresionat inca o data organizarea ireprosabila a celor de la Molecule F, precum si calitatea exigenta a evenimentului in sine. Am facut cunostinta cu istoria Campari si am avut ocazia sa petrec alaturi de alti 2000 de oameni o seara magnifica.