Noua campanie derulată de organizaţia Greenpece beneficiază de prezenţa unor vedete ca George Clooney, Chris Martin, Georgia May Jagger sau Terry Gillian, dar şi de suportul creatoarei Vivienne Westood, care la 72 de ani îşi reafirmă statutul de designer angajat în problemele curente.
Aceasta a creat un logo pentru celebra organizaţie care luptă pentru protejarea planetei. Astfel, Westood şi-a imaginat planeta ca pe o inimă, în timp ce un steag an fost desenat în dreptul Arcticii.
Îmbrăcate în tricourile pe care apare mesajul Save the Arctic’, vedetele au trecut rând pe rând prin faţa aparatului de fotografiat al lui Andy Gotts. Celebritaţile alese reprezintă generaţii diferite, dovadă că problemele care vizează Arctica sunt unele care implică toate categoriile de vârstă.
În prezent, Arctica se topeşte din cauza forajelor petroliere şi a pescuitului industrial, Greenpeace propunându-şi să obţină declarea unui sanctuar natural în jurul Polului Nord.
Foto: Hepta