Despre Selena Gomez se pot spune multe, însă nu și că e urâtă… Cu toate astea, Designerul Stefano Gabbana a jignit-o pe Selena Gomez în cel mai neelegant mod, pe Instagram, spre indignarea fanilor artistei, dar și a propriilor fani.
Opiniile nefiltrate ale controversatului designer Stefano Gabbana, cofondatorul brandului Dolce&Gabbana, l-au aruncat din nou în cușca leilor, de data aceasta din cauza Selenei Gomez, pe care și-a permis să o jignească pe contul de Instagram Catwalk Italia, unde i-a comentat apariția într-un mod care nu îi face deloc cinste.
E atât de urâtă!’, a comentat Gabbana un colaj în care apărea artista. Și dacă Selena și-a văzut de ale ei, preferând să nu comenteze ieșirea mitocănească a designerului, nu același lucru s-a petrecut și cu fanii artistei, printre care și câțiva dintre prietenii ei faimoși, care au contraatacat, sărindu-i Selenei imediat în apărare.
Admiratorii Selenei Gomez au catalogat comentariul lui Gabbana ca fiind lipsit de respect și de bun-simț: „Nu faceți brandul de râs, domnule! Meritele dumneavoastră în fashion nu vă dau dreptul să insultați o femeie. Este dezgustător'. „Nu e cool. O să-mi arunc toate obiectele Dolce & Gabbana. Nu o să sprijin un brand dezgustător', sunt doar două dintre comentariile anti-Gabbana. Julia Michaels, cântăreață și compozitoare, cea mai bună prietenă a Selenei, a susținut-o la rândul ei, printr-un mesaj pe Twitter: „@selenagomez, sunt aici să-ți spun că ești una dintre cele mai frumoase femei pe care le cunosc, pe interior și pe exterior. Te iubesc pentru totdeauna!'
Nu este pentru prima dată când Gabbana s-a luat de celebrități în social media, printre victimele sale numărându-se și Kate Moss, și Victoria Beckham. Se pare însă că nici partenerul lui, Domenico Dolce, nu este mai presus, cei doi polarizând multe scandaluri de-a lungul timpului. De exemplu, în 2015, celebrități ca Elton John și Ricky Martin au boicotat brandul celor doi deoarece Stefano și Domenico au făcut comentarii jignitoare la adresa familiilor LGBT și despre fertilizarea in vitro. Brandul a scos însă și bani buni din asta, recent ieșind pe piață tricoul cu grafica #BoycottDolceGabbana (245$), inspirat din feedback-ul negativ pe care l-a primit Melania Trump pentru că le-a purtat creațiile.
Dacă vă amintiți, cel mai blamat, în egală măsură urât și adulat, era Karl Lagerfeld, care nu și-a reținut niciodată comentariile negative la adresa nimănui, dar a cărui genialitate în domeniul modei i-a făcut pe mulți să-i ierte ieșirile. Probabil că și Stefano și Domenico își vor continua nestingheriți asalturile, brandul lor e prea faimos ca să piară sub presiunea social media. Sau mai știi?
Foto: Hepta, Istagram