Elena Băsescu și-a închis afacerea cu haine pentru femei și copii, deschisă în 2018, pentru că vânzările nu au fost pe măsura așteptărilor. Firma Elenei Băsescu a mers pe pierdere și a strâns mai multe datorii, decât profit, așa că fiica fostului președinte a decis să tragă obloanele.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA DE IANUARIE! GRATIS, AICI!
Firma Elenei Băseescu a avut o cifră de afaceri netă de circa 28.000 de lei în anul 2020, cu 12,19% mai mare decât cea din anul 2019. Societatea a mers în pierdere din anul 2018.
Firma Elenei Băsescu a avut pierdere netă de circa 3.300 de lei în anul 2020, semnificativ mai mică decât cea din anul 2019, potrivit bilanţurilor societăţii.
„Se aprobă dizolvarea şi lichidarea societăţii din cauza imposibilităţii de realizare a obiectului de activitate al acesteia', spune asociatul unic, Elena Băsescu, în decizia luată la 17 ianuarie, publicată în Monitorul Oficial, anunță economica.net.
De ce și-a închis Elena Băsescu afacerea cu haine
Societatea nu are datorii către instituţiile statului, persoane fizice, juridice, furnizori, creditori. În patrimoniul societăţii nu există active.
Citește și: Adrian Daminescu a fost înlăturat de la conducerea Circului din București:„Nu mi s-au oferit explicații…’
Elena Băsescu își implica și copiii în această afacere, cei mici ajutând-o pe mama lor la ședințele foto. După ce a fost europarlamentar din partea PDL (2009-2014), mezina fostului președinte Traian Băsescu a crezut că dă lovitura în afaceri. După ce a comercializat haine, EBa a lansat și o colecție de măști reutilizabile, din bumbac.
„Eu vă recomand măştile textile reutilizabile, din bumbac 100%, cu dublu strat protector din tifon: sunt mai confortabil de purtat şi, pe termen lung, sunt mult mai ieftine decât cele chirurgicale, care trebuie înlocuite după doar câteva ore. În plus, pot fi şi un accesoriu vestimentar mai vesel într-o perioadă destul de ternă şi aparent lipsită de optimism', declara Elena Băsescu în urmă cu doi ani.
Ce prețuri aveau hainele vândute de Elena Băsescu
„Ideea unei colecţii de haine asortate mamă-copii s-a conturat cu mult timp în urmă, încă de pe vremea când mă pregăteam de botezul Sofiei. Mi-am dorit să mă asortez cu Sofia, iar la botezul Anastasiei, Sofia a fost cea care şi-a dorit „să fie ca mama”.
Oportunitatea acestui proiect a apărut în urma unei discuţii cu prietena mea Iulia Bălan, o tânără creatoare de modă extrem de talentată şi cu experienţă', a spus Elena Băsescu atunci când și-a deschis afacerea, citată de libertatea.ro.
Hainele comercializate de fata cea mică a lui Traian Băsescu aveau prețuri cuprinse între 150 de lei şi 400 de lei.