Crina Abrudan, momente de panică în vacanța din Peru: „Era haos. Aripa avionului a luat foc”

Ce a pățit Crina Abrudan în vacanța din Peru. În urmă cu aproape o săptămână, o aeronavă a companiei LATAM Airlines s-a ciocnit cu o mașină de pompieri pe pistă. Incidentul a avut loc în capitala statului Peru și s-a soldat cu doi morți și mai mulți răniți. În aceeași perioadă, fosta prezentatoare se afla pe Aeroportul Internațional Jorge Chavez , fiind martora „haosului' cauzat de tragicul eveniment. Iată declarațiile acesteia!

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!

Pe 19 noiembrie, a avut loc un accident neobișnuit pe aeroportul din capitala statului Peru. Un avion s-a ciocnit cu o mașină de pompieri în timpul decolării, incident soldat cu doi morți și mai mulți răniți. Se pare că aproximativ 20 de pasageri au avut nevoie de îngrijiri medicale, iar toate zborurile au fost suspendate și redirecționate către alte orașe. Cu doar jumătate de oră după tragicul eveniment, Crina Abrudan a aterizat pe Aeroportul Internațional Jorge Chavez, fiind nevoită să-și anuleze cursa și să-și găsească o cazare până la soluționarea problemei.

Ce a pățit Crina Abrudan în vacanța din Peru. Fosta știristă se afla într-o călătorie de regăsire în Peru și a petrecut 10 zile în junglă. Aceasta a vizitat mai multe obiective turistice importante, între care se numără Machu Pichu sau Rainbow Mountain. La întoarcerea spre casă, lucrurile au luat o întorsătură neșteptată.

Citește și: Cum arată Crina Abrudan în costum de baie, la 44 de ani:'Am o moştenire genetică bună'

Citește și: Crina Abrudan a împlinit 44 de ani.Cum și-a sărbătorit ziua de naștere

Citește și: Cum arată acum Magda Ciumac. În ce relații a rămas cu Tolea, fostul ei soț:'Un leu nu am primit de la el'

Citește și: Medeea Marinescu, reacție acidă după ce a ajuns de urgență cu fiul ei la un spital privat:’Un copil târându-se pe jos de dureri…’

Ce a pățit Crina Abrudan în vacanța din Peru

Fosta prezentatoare a știrilor sportive a explicat ce s-a întâmplat pe aeroportul din Lima. Accidentul aviatic avusese loc cu doar jumătate de oră înainte ca ea să aterizeze.

„Eu mă întorsesem din Cuzco unde mă dusesem să vizitez Machu Picchu. Aveam de rămas o noapte în Lima pentru că a doua zi aveam zbor. Dimineața la ora 5:00 am mers la aeroport pentru îmbarcare și am constatat că aeroportul este închis. Am aflat atunci de accident. Tot atunci am descoperit că accidentul fusese înainte cu o zi, cu o jumătate de oră după ce am aterizat eu.

În aeroport era haos, nu știa nimeni când se va redeschide aeroportul pentru că în momentul accidentului aripa avionului s-a rupt, a luat foc, era nevoie de timp pentru anchetă și măsurători, că a fost un accident cu morți și cu răniți. Pe deasupra trebuiau să asfalteze pista pentru că a fost toată plină de gropi din cauza celor petrecute. Trebuiau făcute balizele, așa că se știa doar că va dura mult. Cel puțin o zi sau două’, a dezvăluit Crina Abrudan pentru FANATIK.

„Nici compania aeriană nu știa ce să spună’

Pentru că nu a primit nicio explicație din partea reprezentanților companiei aeriene, Crina Abrudan a fost nevoită să-și anuleze cursa și să-și găsească o cazare temporară.

„Am ales să îmi iau o noapte de cazare la hotel pentru că nu avea sens să stau în aeroport. Nici compania aeriană nu știa ce să spună când se vor relua zborurile și nici când ni se va da un alt zbor. Așa că am ales că cer anularea biletului respectiv, pentru că mai erau trei ore până la ora plecării și mi-am cumpărat altul pentru ziua următoare. Sper că o să-mi recuperez banii pentru biletul de avion. Mi s-a promis că suma îmi va fi rambursată’, a mai declarat fosta vedetă de la Antena 1, potrivit sursei citate.

„Această călătorie a fost aventura vieții’

Fosta prezentatoare a recunoscut că incidentul de pe aeroport nu i-a provocat niciun fel de frustrare, ci a folosit cele două zile pentru regăsirea spirituală.

„Pentru mine această călătorie a fost aventura vieții pentru că într-un retreit de genul acesta, la șamani, se merge singur. Să fii tu cu tine. Noi eram într-un grup organizat, dar după aceea am ales să rămân singură în Peru.

Iar că am rămas două zile în Lima nu m-a speriat, nu m-a enervat. Am luat lucrurile ca atare și m-am bucurat iarăși de două zile eu cu mine, chiar dacă nu am avut mare lucru de făcut. Așa că, orice impediment am avut în călătoria asta, l-am luat cu zâmbetul pe buze. Și dacă nu treceam prin astfel de momente, nu era aventura completă’, a încheiat fosta știristă.