Peste 120 de invitaţi, jurnalişti şi persoane publice, printre care si CRBL şi Cosmin Seleşi, au fost plăcut impresionaţi de noua gama Renault Megane, lansată oficial în România în cadrul evenimentului Practical Gets Beautiful.
Design-ul si echiparea de ultimă oră a maşinilor, ce au fost prezentate într-un cadru decontractat şi neconvenţional, i-au încântat pe cei prezenţi la eveniment.
Prezentarea noilor modele a fost completată de prezentarea noilor Renault Store, un concept de showroom mai modern şi mai eficient.
Renault s-a schimbat şi continuă să evolueze. Povestea a început în 2009, odată cu definirea noii viziuni de marcă, ce poartă semnătura « Drive the Change ». Una din axele principale ale acestei viziuni este noua strategie de design, al cărei limbaj stilistic se articulează în jurul universului emoţional : simplu şi senzual. Acum, este rândul Megane să adopte noua identitate de design, ceea ce potenţează capitalul de seducţie a modelului. „, a declarat Thomas Dubruel, Director General Renault Commercial Roumanie.
Foto: PR