Pe 15 noiembrie, Marks & Spencer şi-a întâmpinat clienţii din Constanţa cu o surpriză, odată cu lansarea primului Concept Store M&S din România.
Acoperind o suprafaţă de 1400 metri pătraţi, cel mai mare magazin M&S şi al cincilea din România, a prezentat un nou concept care este mult mai primitor şi în care este mai facil de făcut cumpărături, cu o nouă şi captivantă abordare pentru vitrinele de magazine.
Noua experinţă oferită clientului include un aspect mult mai ofertant al magazinului, un nou stil de iluminat şi manechine. Zona alocată fiecărui brand este clar definită cu un kit specific, decorul şi modul de ambalare ajutând să se diferenţieze într-adevăr brandurile în concept store-ul M&S. De exemplu, colecţia Indigo abordează un look casual etnic şi soft fiind, în acelaşi timp, predestinat pentru un casual – wear perfect. Delimitarea colecţiei Indigo include mese suport şi manechine denim.
De lux, elegantă şi sofisticată, Colectia Autograph de la M&S este reprezentată cu ajutorul unor mese de sticlă neagră şi manechine gri. Colecţia must-have şi always on trend Limited are un simţ al modei – concentrat şi încrezător, cu un podium iluminat. Stilul masculin şi concentrat al colecţiei Blue Harbour este subliniat de echipamentul sportiv autentic. Vintage şi cu un aer autentic, colecţia North Coast propune clientului M&S o abordare relaxată, zona de brand fiind delimitată cu un zid de caramidă rustic pentru a completa stilul casual al colecţiei.