Choupette, pisica fashion designer-ului Karl Lagerfeld, a câștigat anul trecut peste 2 milioane de lire, relatează publicația The Mirror. Felina a obținut această sumă fabuloasă dintr-un contract de imagine cu producătorul de cosmetice Shu Uemura.
Fardul de pleoape lansat la sfârșitul anului 2014 de brand-ul Shu Uemura are culori similare ochilor lui Choupette, iar genele false lansate de aceeași companie au fost ornate cu micro-pene roz și cristale. Gama de produse inspirate de Choupette mai conține și rujuri, blush, rimel și ojă. Ambalajele în care sunt comercializate produsele sunt reproduceri ale desenelor pe care fashion desgner-ul i le-a dedicat de-a lungul timpului animalului său de companie.
Felina lui Lagerfeld nu e o sursă de inspirație doar pentru producătorii de cosmetice. Ea a realizat și un pictorial pentru un calendar lansat de Vauxhall Corsa și e subiectul unei cărți lansate anul trecut, Choupette: The Private Life Of A High-Flying Fashion Cat'. Volumul e semnat de Patrick Mauries și Jean Christophe Napias și descrie în amănunt viața pisicii. Potrivit cărții, Choupette are propriile servitoare care trebuie să o perie în fiecare zi la aceeași oră, să o hrănească din farfurii de lux și să noteze într-un carnet special fiecare activitate a pisicii. Choupette are și propriul iPad, care stă mereu alături de ea, în caz că vrea să se joace.
„Choupette stă întotdeauna alături de mine şi de îngrijitoarele ei', a declarat Lagerfeld într-un interviu. „(Îngrijitoarele, n. red) trebuie să se joace cu ea, să aibă grijă de blana ei frumoasă și albă și să o distreze în permanență. Ea e centrul universului!', a mai spus Karl Lagerfeld.
Gabriela B. Foto: Hepta, Northfoto