Filmările ei de pe patul de spital au stârnit cele mai mari controverse! Cât a câștigat Andreea Bălan de la YouTube, în ultima lună!

.

În ultimul timp, Andreea Bălan a fost victima unui atac fără precedent, fanii acuzând-o că și-a vândut, literalmente, drama, de dragul banilor… Iată cât a câștigat artista după ce și-a difuzat povestea pe YouTube!


Pe 4 martie, Andreea Bălan devenea pentru a doua oară mamă, într-o clinică privată, de unde, înainte de fericitul eveniment (care s-a dovedit, în cele din urmă, dramatic) și-a ținut fanii la curent înainte de a naște, dar și după aceea, în ciuda faptului că, în timpul cezarienei, artista a suferit un stop cardio-repirator, cauzat de o embolie cu lichid amniotic. Andreea s-a bucurat de susținerea fanilor, însă au fost și câțiva, nu puțini, printre care și Iulia Albu, care au acuzat-o că și-a vândut imaginea într-un moment total nepotrivit, făcând reclamă unor produse și inclusiv spitalului, deși a trecut pe lângă moarte…


Andreea și-a văzut însă nestingherită de treabă, postând filmulețe pe contul ei de Instagram și pe vlog, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Conform wowbiz.ro, în ultimul timp contul de YouTube al Andreei Bălan s-a dezvoltat enorm în ultimul timp, ajungând la 256 de vizualizări și o rată de 874 de abonați lunar în martie 2018 până la 2,79 milioane vizualizări și 15.500 abonați lunar în martie 2019. Iar în momentul de față, la o lună și jumătate de la evenimentul dramatic, Andreea Bălan are 3,15 milioane de vizualizări (în ultima lună) și 231.000 de abonați! De exemplu, vlogul Ce s-a întâmplat în ziua nașterii, postat de artistă pe 14 martie, are 229.492 de vizionări.

Vloggerii pot câștiga sume uriașe

Dacă vă întrebați dacă a meritat efortul din partea Andreei de a documenta toată povestea și de a-și face publice momente intime din viață, se pare că da… Câștigul minim al artistei pentru o singură lună poate varia între 789 și 12.600 dolari (conform socialblade.com), iar asta pentru că YouTube plătește utilizatorii nu doar în funcție de abonați și de vizitatori, ci și de țară (se ține cont, evident, de publicitatea plasată în cadrul filmulețelor postate și de costul acesteia), iar România și Republica Moldova sunt mai prost plasate decât țări ca SUA sau Germania, de exemplu. Pe scurt, un vlogger din România poate câștiga și de 10 ori mai puțin decât unul din State pentru un număr identic de vizualizări și de abonați. Chiar dacă Andreea ar fi câștigat suma cea mai mică, nu trebuie să ignorăm faptul că este vorba totuși despre un salariu mediu…

Foto: Instagram