Andreea Raicu a lansat o linie de tricouri dedicata Zilei Mondiale a Contraceptiei

.
Stiati ca 95% din barbatii din Europa sprijina sau accepta optiunea partenerei legata de contraceptie, in timp ce doar 86% stiu ce metoda contraceptiva foloseste partenera?

De ziua mondiala a contraceptiei, care a fost sarbatorita pe 26 septembrie pentru a doua oara in Romania si in lume, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS), cu sprijinul Bayer Schering Pharma a lansat o campanie de informare a tinerilor.


Tema acestui an o constituie incidenta sarcinilor la adolescente, deoarece anual, in Romania, aproximativ 29.000 de fete pana in 19 ani devin mame, in timp ce mesajul ales este „traieste-ti viata inainte sa ti-o complici’.

Daca pe plan international, campania e sustinuta de Kelly Osbourne, in Romania, Andreea Raicu, creatoarea liniei de tricouri Tssshirt, a lansat o editie limitata dedicata Zilei Mondiale a Contraceptiei. Tricourile au mesaje speciale: „Responsable for life’, „I like surprises… that I plan’, „Im willing but not ready. YET’ si pot fi cumparate de pe pagina web a campaniei – www.your-life.ro.


Banii stransi vor fi folositi de SECS pentru desfasurarea unei campanii de informare a liceenilor.

Informatii complete despre contraceptie sunt disponibile pe site-urile www.your-life.ro si www.dragostefaragriji.ro.