Saatchi & Saatchi PR aniversează 5 ani de la înființare, prilej de rememorare a sutelor de proiecte derulate pentru peste 70 de clienți, a momentelor frumoase trăite în cadrul echipei și a relațiilor de lungă durată construite în această perioadă.
Povestea echipei începe în anul 1991 când a fost creat departamentul de PR din Saatchi & Saatchi, primul înființat în cadrul unei agenții de publicitate din România. Din 2008, departamentul devine agenție de sine-stătătoare oferind servicii de relații publice integrate pentru companii locale și multinaționale.
Printre proiectele importante implementate de Saatchi & Saatchi PR se numără campania Guvernului României de îmbunătățire a imaginii imigranților români din Spania „Hola, soy Rumano!', programul de promovare a drepturilor omului „Speak Truth to Power' inițiat de Kerry Kennedy, lansarea AXA Life Insurance în România, lansarea și consolidarea pe piață a AFI Palace Cotroceni, lansarea LEGO în România sau lansarea noului Renault Captur. Una dintre campaniile recent dezvoltate este „Zilele Speranţei', o campanie socială dezvoltată pentru Samusocial România cu scopul de a aduce în atenţia publicului larg problemele cu care se confruntă oamenii fără adăpost în timpul iernii. „Zilele Speranţei' a fost desemnată una dintre cele mai bune campanii internaționale de PR de membrii juriului festivalului de creativitate de la Cannes unde a câștigat 7 Cannes Lions. Campania a fost premiată și în cadrul altor festivaluri importante la nivel internațional: CLIO Awards (2 trofee) şi New York Festivals (4 trofee).
Premiile obținute de Saatchi & Saatchi PR de-a lungul celor 5 ani au fost o recompensă firească a dedicării şi a modului profesionist de tratare a tuturor proiectelor: Golden Sabre Award în 2008 pentru „Hola soy Rumano!', campania finalistă la Sabre Award pe comunicare de criză pentru AIG Life România, două premii la ediția din 2008 a Romanian PR Awards – comunicare de criză pentru Bunge şi comunicare publică pentru „Hola soy Rumano!', bronz la Cannes Lions în 2012 pentru Environmental PR – Enel „Seeds the Bill', shortlist la Cannes în 2012 pentru campania de conştientizare asupra autismului, „Repetition'. O premieră pe piaţa de comunicare din România a reprezentat-o trofeul de aur câştigat la World Luxury Award pentru campania „The Chronicler' – Rafael & Sons, premiată alături de campanii pentru branduri precum Pacco Rabanne, Waldorf Astoria sau Yves Saint Laurent.
„Saatchi & Saatchi PR nu împlinește doar 5 ani, ci sărbătorește o perioadă în care a crescut alături de clienți și proiecte, și-a depășit obiectivele, a implementat campanii de succes, și mai mult decât atât, a modelat percepții. Digitalizarea este prioritatea echipei în acest moment, iar cadoul de 5 ani este acreditarea internațională prin intermediul cursurilor oferite de Chartered Institue of Marketing', a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR.
Saatchi & Saatchi PR va fi prima echipă de PR din România care va obţine competenţe digitale acreditate de Chartered Institute of Marketing. Prin acreditarea Communication, Advertising & Marketing (CAM), consultanţii Saatchi PR vor fi calificaţi din punct de vedere profesional în servicii de digital marketing şi vor acoperi specializări precum: digital marketing planning, SEO, pay per click, online PR, marketing & consumer behavior etc.