Ritualul neobișnuit al Anei Morodan. ”Contesa digitală” ia în fiecare dimineață, pe stomacul gol, un păhărel de ulei de pește

.

Fosta concurentă de la Asia Express a devenit un adevărat personaj pentru modul ei amuzant de a fi și glumele sale caracteristice. Ana Morodan este influencer și are o comunitate impresionantă. Vedeta și-a reluat obiceiurile de înfrumusețare, de care nu a avut parte la Asia Express. 

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE MAI, GRATIS, AICI!

Ana Morodan are tot felul de obiceiuri de „înfrumusețare’ neobișnuite pentru majoritatea femeilor. Reușește să arate impecabil în orice ipostază, iar unul dintre secretele pentru pielea strălucitoare, dar și pentru imunitate, este uleiul de pește. 


Ana Morodan le-a împărtășit fanilor săi ce face în fiecare dimineață, pe stomacul gol. 

‘Alții iau un shot de țuică dimineața, eu iau un shot de ulei de pește. Întotdeauna pe stomacul gol. .Are gust de mere verzi sau lamaie, #Omega3s #VitaminaD (ca pe mine nu m-a mai vazut soarele de la 9 ani), #VitaminaA și #VitaminaE (perfecta împotriva stresului oxidativ)’, a spus Ana Morodan pe pagina sa de Instagram. 

Vedeta se ferește cât poate de mult de soare, motiv pentru care are și pielea atât de albă. Soarele îmbătrânește pielea, așa că încearcă să nu se expună și folosește mereu o cremă cu factor de protecție ridicat, atunci când iese din casă. 


Ana Morodan este una dintre primele și cele mai de succes bloggerițe din România. Tânăra a cochetat și cu televiziunea, fiind moderatorul emisiunii „Nuntă cu Scântei (Antena 1) și concurent în reality-show-ului „Asia Express’.

Ana Morodan, influencer cu ștate vechi în online, care ne-a amuzat recent în reality show-ul Asia Express, de la Antena 1, câștigă 17.000 de euro pe lună. „Salariul nu este o speculație, ci chiar suma pe care bruneta a dat-o publicității, banii fiind câștigați în urma asocierii imaginii sale cu diverse branduri.


„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei‘, a spus vedeta.