Heineken sarbatoreste 140 de ani printr-o campanie inovatoare

.

Heineken® celebreaza aniversarea a 140 de ani prin lansarea unei activari offline spectaculoase si a unei aplicatii aniversare pe contul de Facebook al brandului. Printre vedetele care au testat aplicatia se numara Loredana, Victor Slav si Delia Matache.

 


 

Campania care marcheaza aniversarea brandului international de bere a inceput luna aceasta si va continua cu multe alte surprize in perioada urmatoare.

Heineken® este primul brand din Romania care a dezvoltat o aplicatie outdoor neconventionala pe baza unei tehnologii de ultima generatie. Conectata la cea mai mare instalatie de ecrane High Definition LED din Romania (magazinul Cocor), aplicatia aniversara este prima de acest gen si amploare de la noi din tara, invitand consumatorii romani sa sarbatoreasca alaturi de Heineken intr-un mod interactiv si progresist. Prin intermediul unui ecran LED urias, trecatorii au posibilitatea de a ciocni o bere Heineken® in cinstea aniversarii sale de 140 de ani si totodata de a impartasi acest moment important cu prietenii din mediul online. Imaginea persoanei care ciocneste o bere Heineken® va aparea pe ecranul imens, in acelasi timp generandu-se automat o imagine ce poate fi postata pe contul de Facebook al utilizatorului. Consumatorii sunt invitati sa impartaseasca propriile mesaje aniversare pentru Heineken® prin intermediul Facebook. In mediul online, pe pagina oficiala a brandului, a fost lansata o aplicatie interactiva dedicata consumatorilor din Romania, Time Capsule, care ofera acestora posibilitatea sa interactioneze cu brandul lor favorit si sa ii transmita mesaje aniversare creative.


Pentru a sarbatori cea de-a 140-a aniversare, aceste mesaje vor intra intr-o competitie jurizata de cei mai importanti reprezentanti din social media si unul dintre finalisti va castiga o experienta Heineken® la Amsterdam. Toate mesajele primite de la consumatori vor fi introduse intr-o capsula a timpului, ce va fi trimisa la Amsterdam si va fi deschisa peste 20 de ani.

 

Pentru mai multe detalii despre conditiile de inscriere in aplicatie:

http://www.facebook.com/heineken/app_410785319012287