Maurice Munteanu critică dur influencerii de pe rețelele sociale: „Nu putem vorbi de repere sau modele”

.

Maurice Munteanu critică dur influencerii de pe rețelele sociale. Juratul de la Bravo, ai stil! este ferm atunci când vine vorba să-și exprime opiniile în spațiul public. Vedeta are o educație aleasă și un simț estetic dezvoltat, astfel că orice vede în social media îi stârnește fie admirație, fie revoltă. Iată ce a declarat fashion editorul recent!

CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA! DE IUNIE, GRATIS, AICI!


Maurice Munteanu este unul dintre cei mai cunoscuți critici de modă de la noi. El face parte din juriul Bravo, ai stil!, de la Kanal D, dar ține și rubrici de fashion în media. Vedeta este, de fiecare dată, sinceră atunci când vine vorba de modă sau de influencerii din ziua de azi.

Maurice Munteanu a vorbit pentru kanald.ro despre social media și ce influență poate avea asupra noastră. Există și părți pozitive, dar și negative, așa cum mărturisește chiar el.


Citește și: Ce legătură a avut Maurice Munteanu cu Adriana Iliescu, cea mai bătrână mamă din România:„Te făcea să te îndrăgostești de…’ 

Citește și: Care este numele real al lui Maurice Munteanu.De ce se prezintă ca Maurice

Citește și: Ce vârstă are Daniela Gyorfi:„E doar un număr în buletin. Contează ce am realizat până acum’

Citește și: Anca Țurcașiu, adevărul despre apariția în Las Fierbinți:'A fost o imensă surpriză'

Maurice Munteanu critică dur influencerii de pe rețelele sociale


Într-un interviu pentru sursa citată anterior, Maurice Munteanu a fost la fel de sincer, așa cum și-a obișnuit fanii. El a vorbit deschis despre consecințele social media, care pot fi atât pozitive, cât și negative.

S-a degradat foarte mult aceasta imagine, s-a uniformizat foarte mult aceasta imagine. Mi se pare fascinant, dar și trist și previzibil să constat aceasta uniformizare din punct de vedere estetic, chestie care mi se pare profund de obositoare. E suficient să spunem că se poarta tennis bracelet și țoață lumea să poarte. Mie asta mi se pare uniformizare, nu poate duce la o coerenta stilistica sau o semnătură personala. Nu mi-a plăcut niciodată să semăn cu țoață lumea. Mi se întâmplă și mie să mă produse recognocibile, dar am ținut cont de emoție și de respectul fata de obiect.


Aceasta uniformizare nu duce la ceva pozitivi, iar aici un rol importat îl are social media care vă avea o cădere libera monumentala, fantastica, în următorii ani. Are la baza același principiu pe care îl avea reclama după Revoluție. Cam la fel s-a ajuns acum, sigur cu excepțiile de rigoare. Se promovează același tip de informație, același tip de imagine, același tip de feminitate, același gen de scriitura, mă rog, scriitura e mult spus la o înșiruire de câteva cuvinte. Nu poate naște ceva pozitiv, nu putem vorbi de repere sau modele pentru că într-o societate, cele mai importante sunt reperele, absenta lor duce la ce se întâmplă azi, de asta spun că social media a implementat și chestii pozitive, însă și că o gaura neagra, a comentat juratul Bravo, ai stil!.

Sursă foto: Facebook