Mario Iorgulescu a fost condamnat la 15 ani şi 8 luni de închisoare cu executare

.

Mario Iorgulescu a fost condamnat, astăzi, la 15 ani şi 8 luni de închisoare cu executare pentru accidentul în care a omorât un om, după ce a condus beat şi drogat cu cocaină, în noaptea de 7-8 septembrie 2019. În dosar, fiul lui Gino Iorgulescu a fost acuzat de omor.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE IANUARIE, GRATIS, AICI!


Totodată, judecătorii au decis ca Mario Iorgulescu, fiul şefului Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), să achite câte 100.000 de euro şi 50.000 de lei pentru două dintre părţile civile. Mario Iorgulescu a primit interdicția de a conduce vehicule pe drumurile publice pe o perioadă de 5 ani. Sentinţa nu este definitivă şi poate fi atacată.

Cum s-a produs accidentul în care Mario Iorgulescu a omorât un om


Accidentul s-a produs pe 8 septembrie 2019, în jurul orei 03.00, pe Şoseaua Chitilei din Bucureşti.

Mario Iorgulescu se afla la volanul unui autoturism Aston Martin DBS atunci când a pierdut controlul volanului şi a intrat în plin în maşina condusă de un tânăr de 24 de ani. În urma impactului, tânărul de 24 de ani a murit pe loc.

Citește și: Cum arată fetița cuplului Flick – Denisa Filcea. Prima imagine: „Îți prezint azi lumea mea. Eva Maria’

Citește și: Sorana Darclee și Ianna Novac, după ce Irina Nicolae le-a acuzat că nu a fost invitată la reuniunea trupei A.S.I.A: „A ales să plece și a fost înlocuită…’


Procurorii l-au acuzat pe Mario Iorgulescu de omor, după ce au arătat că toate acţiunile acestuia au fost intenţionate.

„La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum.


Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut și acceptat, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă', au arătat procurorii.


Mario Iorgulescu: „Mi-aș dori să fiu condamnat cu suspendare’

„Nu vreau să mă întorc în România. Mi-aș dori să fiu condamnat cu suspendare și să îmi fac pedeapsa în Italia’, declara fiul lui Gino Iorgulescu în noiembrie anul trecut, într-un interviu pentru fanatik.ro.

A fost prima sa ieşire publică, după accidentul din 2019. A urmat apoi un interviu pentru spynews.ro, în care a transmis condoleanţe familiei victimei, dar şi un mesaj pentru instanță: „Doamna judecătoare, dacă dumneavoastră și cei care urmăresc acest caz cred că eu merit 20 de ani de închisoare, e clar că lucrurile în România stau mai rău decât crede lumea’.