Cine este Cristina Bâtlan, investitor la Imperiul Leilor. A renunțat la avocatură pentru pantofi

.

Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului de încălțăminte Musette este al doilea leu care intră în show-ul Imperiul Leilor. A intrat în lumea afacerilor la 19 ani, când și-a dat seama că nu va profesa ca avocat. A renunțat la cursurile Facultății de Drept si alături de Roberto Bâtlan a început să dezvolte o afacere cu materiale textile.

CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE NOIEMBRIE, GRATIS, AICI!

De-a lungul anilor, Cristina Bâtlan și-a dat seama că business-ul lor trebuie să se dezvolte și au pus bazele grupului Musette – cel mai important brand românesc de încălțăminte. Musette are o echipa de peste 500 de membri, două fabrici, 28 de magazine în țară și străinătate și o cifră de afaceri de peste 16 de milioane de euro.


Despre prezența în show-ul Imperiul Leilor, Cristina Bâtlan spune că o privește ca pe o oportunitate de a întâlni tineri cu idei noi. ‘Aș vrea să investesc într-o companie sau afacere în care nu ar trebui să mă preocup neaparat de bunul mers, ci să vin ca business angel, să întâlnesc oameni care știu cum se face lucrul acesta și să-l facă bine. Mă reinventez permanent, așadar,  am nevoie de inspirație în business-ul meu actual, dar și în viața mea de zi cu zi’, a spus fondatoarea Musette. 


Cristina Bâtlan are un mesaj și pentru cei care vin în emisiune să găsească finanțare pentru visul lor: ‘Le-aș sugera să fie pragmatici, să încerce să-și pună la punct planul de afaceri, să-și cunoască cifrele. Mi-aș dori să avem în față oameni și poveștile lor, povești adevărate. Mă preocupă tendințele în zona de lifestyle, sănătate, mediu și sustenabilitate. În materie de trenduri sunt foarte la curent cu ce se întâmplă la nivel mondial. Mi-ar plăcea să fiu invitată într-o afacere în domeniu, să mă implic precum o fac în propria mea companie’, a spus aceasta.


Cum și-a început afacerea Cristina Bâtlan de la Imperiul Leilor

 În 1995, Cristina Bâtlan și Roberto au achiziţionat prima fabrică, unde fabricau genţi. Pasionată însă, ca mai toate femeile, de pantofi s-a orientat şi în această direcţie.

Începutul anilor 2000 a găsit-o cu magazine în cele mai mari şi unicele mall-uri din capitală, în Unirea şi Bucureşti Mall. Aducea marfă din Italia şi Spania, dar era mereu nemulţumită de termenele de livrare, de marfa primită, de preţurile ridicate. Aşa că a vândut tot stocul către un mare retailer din acea vreme şi a cumpărat o a doua fabrică, în Bucureşti.


I s-a spus clar că utilajele pe care le avea nu le erau de folos dacă voia să facă pantofi de lux. Le-a vândut şi a cumpărat altele, la sfaturile unor tehnicieni veniţi din Italia. Nu a fost însă de ajuns. Au urmat luni de zile de teste şi sute de pantofi distruşi, dar şi satisfacţiile reuşitei.


A deschis magazine în toate oraşele mari ale ţării, ajungând la peste 20. Cristina Bâtlan a devenit director de creaţie şi a început să coordoneze o echipă impresionantă formată din designeri italieni şi francezi. Tot ea este cea care concepe sezon după sezon fiecare nouă imagine a brandului. Brandul Musette a început să fie menţionat în reviste celebre de fashion precum Harper`s Bazaar, Marie Claire, Elle sau Cosmopolitan, apoi au început colaborările cu acestea, scrie life.ro.


Citește și: Ce avem voie si ce nu avem voie să facem de Revelion. Restricțiile lui Arafat de Anul Nou

Citește și: Andreea Ibacka dezvăluie secretul mariajului cu Cabral:„Nu a fost dragoste la prima vedere. Inedit cum a fost cerută actrița de soție! / EXCLUSIV

Citește și: Ce va face cu banii Ionuț Belei, câștigătorul sezonului 8 Chefi la cuțite. Are planuri mari:„Vreau să merg în…

Citește și: Femei goale pe contul lui Dan Bittman, după declarațiile privind „minciuna COVID-19′! Cum a ajuns solistul ținta hackerilor


Citește și: Totul despre șorici. Beneficii și efecte negative: cine nu are voie să-l consume

Anul 2008, anul crizei economice care a afectat o mulţime de companii, a fost anul de cotitură al business-ului. Fondatorii Musette au simţit că e momentul în care să urce şi mai mult calitatea produselor, au decis să aducă în magazine lux la preţ moderat. Au investit tot în materie primă de cea mai bună calitate, design avangardist şi producţie fără greş. Au riscat, dar au câştigat. În acel moment brandul şi-a căpătat identitatea şi s-a stabilizat.