Dorian Popa este unul dintre cei mai urmăriți români nu doar pe Instagram, ci și pe Facebook sau YouTube. Solistul a adunat peste 5 milioane de fani pe rețelele sale de socializare, iar o postare pe oricare cont poate costa cât o mașină… nouă, nu second-hand!
CITESTE TOATA REVISTA VIVA! DE MAI, GRATIS, AICI!
Dorian Popa, fost membru al trupei LaLa Band și actor în serialul „Pariu cu viața’, a ajuns să fie extrem de plăcut de publicul său datorită aventurilor zilnice pe care le postează, iar tarifele pe care le percepe sunt pe măsură. Prezent pe toate rețelele de socializare, dar mai ales pe Instagram și YouTube, artistul are: 2.3 milioane de fani pe Instagram, 2 milioane pe YouTube și 1 milion pe Facebook. Prin urmare, brand-urile care vor să își promoveze produsele prin intermediul artistului plătesc bani grei pentru o astfel de reclamă.
Dorian Popa este în topul celor mai bine plătiți influenceri din România. Nu de alta, dar cântărețul influențează de-a dreptul vânzările produselor pe care le promovează, dată fiind comunitatea uriașă pe care a reușit să o adune în mediul online, de-a lungul anilor. Prin urmare, potrivit Click.ro, s-au aflat tarifele pe care artistul le percepe pentru reclamele de pe rețelele de socializare.
Citește și: De ce nu poate Dorian Popa să facă copii: ‘Nu trebuie să te joci cu chestia asta’
Citește și: Alexandra Stan, detalii picante din relația cu Dorian Popa: „M-a înșelat! L-am prins cu ea!'
Citește și: Cât câștigă Dorian Popa din YouTube și Instagram: „Fac 40.000 de euro lunar'
Tarife Dorian Popa. Cât costă o postare pe Instagram
Ei bine, dacă în introducere v-am mărturisit că o postare pe contul de Instagram al lui Dorian Popa costă cât o mașină, să știți că am vorbit serios! Asta pentru că un giveaway pe Instagram costă între… 5.000 și 10.000 de Euro. Totuși, tarifele lui Dorian Popa scad, astfel încât promovarea unui singur produs printr-un filmuleț postat pe Instagram costă 4.500-5.500 de Euro. O fotografie care să reprezinte promovarea unui singur produs costă între 3.000 și 3.500 de Euro, iar dacă firmele optează pentru varianta InstaStory vor scoate din buzunat „doar’ 1.500 de euro, pentru 15 secunde de filmare.
Bătrânul Facebook rămâne, totuși, un aliat de nădejde în promovarea produselor, iar Dorian Popa percepe o taxă de 1.000 de Euro, în timp ce TikTok-ul vine puternic din urmă. O promovare pe contul de Tik Tok al lui Dorian Popa costă între 2.000 și 3.000 de Euro.
Cu toate acestea, nu doar Dorian Popa este vedetă în familia „Popică’. Dacă iubita sa, Claudia Ioniță (Babs) a reușit să adune o comunitate numeroasă pe Instagram, datorită meseriei sale (designer vestimentar), nici Cheluțu, blănosul familiei, nu se lasă mai prejos!
Cheluțu, câinele lui Dorian Popa, este vedetă în reclame și are propriul său joc
Dorian Popa îl tratează regește pe Cheluțu, Bulldog-ul Francez cu o poveste de viață emoționantă, salvat de la stăpâni iresponsabili. Din acest motiv, patrupedul a apărut la evenimente și emisiuni, alături de Dorian Popa și a ajuns să fie contactat, alături de stăpânul său, pentru apariții în diverse spot-uri publicitare.
Cheluțu a făcut reclamă pentru diverse mall-uri, magazine mari, cunoscute în românia și un lanț de super market-uri cu produse destinate animalelor. Mai mult, Cheluțu are propria sa aplicație de mobil! În urmă cu puțin timp, Dorian Popa a lansat un joc, disponibil pentru toate sistemele de operare, în care protagoniști sunt el și Cheluțu!
Sursa FOTO: Facebook.