Când începe emisiunea REAlă, by Ana Morodan, la Antena Stars. Ana Morodan este una dintre cele mai cunoscute bloggerițe din țara noastră. Este mai tot timpul cu zâmbetul pe buze și reușește să facă senzație de fiecare dată când apare undeva. Vedeta a o să poate fi văzută acum în propria emisiune, care va fi difuzată la Antena Stars. Iată când începe și cum o să arate formatul.
CITEȘTE TOATĂ REVISTA VIVA! DE IANUARIE, GRATIS, AICI!
Când începe emisiunea REAlă, by Ana Morodan, la Antena Stars. După ce a participat la Asia Express, Ana Morodan revine în televiziune cu un nou proiect. De data aceasta, Contesa Digitală va avea propriul reality-show. Sâmbătă, 26 februarie, de la ora 22.00, Antena Stars, are loc premiera emisiunii REAlă, by Ana Morodan.
Emisiunea va putea fi urmărită în fiecare sâmbătă şi duminică, de la ora 22.00, la Antena Stars. Telespectatorii o vor putea vedea fără filtre pe Ana Morodan și vor descoperi o altă versiune a vedetei din mediul online. Iată ce surpriză pregătește pentru fani, dar și cum o să arate formatul emisiunii.
Citește și: De ce nu mai este Ana Morodan detectiv la Masked Singer: „Aș fi amânat prea mult…
Citește și: Ana Morodan și Killa Fonic au avut o relație secretă: „M-a cerut în căsătorie
Citește și: Marinescu de la Puterea dragostei, motivul real al despărțirii de Maria:„E o femeie cu…
Citește și: Ioana Năstase, agresată de o femeie într-un restaurant:’M-a agasat timp de 3 ore’
Când începe emisiunea REAlă, by Ana Morodan
Ana Morodan, în vârstă de 36 de ani, este unul dintre cei mai cunoscuți influenceri din țara noastră. De ani buni, Cotensa Digitală, așa cum o știe toată lumea, activează în mediul online și are o comunitate impresionantă de oameni.
De curând, s-a aflat că Ana Morodan va avea propria emisiune, pe Antena Stars. Reality-show-ul REAlă, by Ana Morodan începe sâmbătă, 26 februarie 2022, de la ora 22.00, pe postul menționat anterior. De asemenea, emisiunea va putea fi urmărită sâmbătă și duminică, de la aceeași oră. Telespectatorii o vor putea cunoaște cu adevărat pe Contesa Digitală și vor vedea cum se desfășoară o zi din viața ei.
La scurt timp după ce a fost anunțată data primei ediții, Ana Morodan a făcut primele declarații despre cum a acceptat să facă parte din acest proiect, dar a oferit și detalii despre cum se va desfășura totul.
„Când cei de la Antena Stars mi-au spus că vor să producă un reality show despre viaţa mea REAlă, am zis că sunt mai nebuni ca mine! Camere non-stop în jurul meu? Filmate toate crizele, dramoletele, isteriile, planurile, strategiile, bârfele, întâlnirile, dormitoarele? Dar cu cât e mai exagerată propunerea şi mai provocatoare ideea, cu atât mi-e imposibil să spun nu! Aşa că, iată-mă, de pe 26 februarie, cu primul reality de online celebrity la TV, cu toate cărţile pe masă (şi alea de tarot) şi paietele pe mine, un tur de forţă absolut real prin viața mea de contesă autoproclamată şi antreprenor workaholic.
O să fie imposibil să mimez sau să regizez, o să spun tot, veți vedea businessul de a fi Ana Morodan, oamenii, lumea mea şi mă aştept ca după primul sezon să ajung ori la bal, ori la spital. Vă asigur că oriunde o fi, nu va fi deloc banal. În concluzie, încă nu aţi văzut nimic, dar veţi vedea tot de pe 26 februarie, în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 22.00, la Antena Stars’, a declarat vedeta.
Câți bani face Ana Morodan pe lună
Ana Morodan, de profesie avocată, a decis să intre în lumea online-ului și să își creeze propriul brand. Acum, vedeta a ajuns să câștigte în jur de 17.000 de euro pe lună din diferite proiecte pe care le are.
„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.
Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.
Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea, a declarat Ana Morodan.
sursă foto- Facebook