Brigitte Pastramă a pierdut procesul cu Philipp Plein. Ce interdicții a primit

.

Brigitte Pastramă a pierdut procesul cu Philipp Plein. Acum, afacerista nu mai are voie să-și asocieze imaginea cu brand-ul designerului, după ce chiar el i-a interzis asta. În plus, soția lui Florin Pastramă nu mai poate nici să promoveze celebrul brand. Hotărârea a fost luată miercuri de Curtea de Apel București și este una definitivă.

CITEȘTE REVISTA VIVA! DE OCTOMBRIE, GRATIS, AICI!

Brigitte Pastramă a pierdut procesul cu Philipp Plein. Astfel, soția lui Florin Pastramă nu mai are voie să-și asocieze imaginea sau să promoveze brand-ul deisgnerului de origine germană. Potrivit WOWbiz.ro, așa a decis miercuri Curtea de Apel București. Această hotărâre este una definitivă. Ea vine ca răspuns la o acțiune a lui Philipp Plein depusă în instanță.


Astfel, compania lui Brigitte Pastramă a pierdut procesul cu Philipp Plein, după ce el s-ar fi judecat timp de trei ani cu două firme deținute de afaceristă. Designerul german le-a acuzat că ar fi folosit brand-ul lui în diverse campanii de promovare a magazinului pe care femeia de afaceri l-a avut într-un centru comercial din Capitală, mai notează sursa citată.


Citește și: Brigitte și Florin Pastramă au ajuns la psiholog:'Dacă Brigitte nu era o persoană impulsivă…'

Citește și: Ce face Ilie Năstase cu banii din chiria de la Brigitte Pastramă:„Atât și nimic mai mult!’

Citește și: Anamaria Prodan, mesaj cu subînțeles pentru Reghe, în plin divorț:„Sunt destul de puternică să trăiesc și fără tine’

Citește și: George Burcea, despre stopul cardio-respirator suferit de Andreea Bălan:„A fost dificil să-ți vezi consoarta aproape de moarte’

Brigitte Pastramă a pierdut procesul cu Philipp Plein

Designerul de origine germană a acuzat-o pe soția lui Florin Pastramă că nu s-ar fi oprit doar la a-și promova magazinul prin panotaje sau în mediul virtual cu imaginea produselor lui Philipp Plein. Acesta a susținut că, de fapt, Brigitte Pastramă ar fi încercat să-și dezvolte capitalul de imagine prin asocierea cu acest brand în mai multe emisiuni TV.

În apărarea lui Brigitte Pastramă, avocații ei au replicat că ea nu ar avea nevoie de o astfel de reclamă, deoarece afacerista ar fi mai cunoscută în țara noastră decât Philipp Plein.


„(…) De asemenea, învederează că nu și-a asociat numele, imaginea sau activitatea cu reclamantul din prezenta cauză în nici un moment deoarece acesta nu este o persoană foarte cunoscută în România, astfel încât să aducă să sporească capitalul de imagine al pârâtei’, au spus avocații lui Brigitte Pastramă în instanță, mai scrie sursa menționată anterior.

WOWbiz.ro mai notează că femeia de afaceri ar fi arătat că produsele la care face referire Philipp Plein erau unele originale. Aceastea ar fi fost cumpărate de la o companie din străinătate, din Italia, ca obiecte vestimentare de tip outlet și că legile UE permit scoaterea la vânzare a unor astfel de produse chiar și fără ca el să-și dea acordul direct. Designerul nu ar fi invocat faptul că fainele nu ar fi originale. În plus, el nu ar fi solicitat nici despăgubiri materiale.


Afacerista nu mai are voie să-și asocieze imaginea cu brand-ul designerului

În cadrul procesului, designerul Philipp Plein a susținut că Brigitte Pastramă i-ar fi scris la un moment dat. În mesaje, soția lui Florin Pastramă s-ar fi autoproclamat ‘ambasdoarea modei în România’, mai informează sursa citată.


„Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte Sfăt, administratorul celor două pârâte, și o altă persoane despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată.


Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte Sfăt s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului’, se mai prezintă la dosar.

În prezent, potrivit deciziei luată de instanță, lui Brigitte Pastramă îi e interzis să comercializeze, promoveze sau să utilizeze în activitatea comercială produsele semnate Philipp Plein. Hotărârea e una definitivă, după ce Curtea de Apel a reconfirmat hotărârea Tribunalului București din martie 2019.

Sursă foto: Instagram