Gwen Stefani
Inca din perioada No Doubt, Gwen Stefani isi crea singura tinutele de scena. Dupa ce stilista Andrea Lieberman a ajutat-o sa inteleaga si segmentul haute couture, artista si-a dorit sa-si lanseze propriul brand. Ceea ce s-a si intamplat in 2004, odata cu aparitia liniei vestimentare L.A.M.B. (tinute influentate din stilul unor tari ca Guatemala, Japonia sau Jamaica), care este acum favoritul unor celebritati precum Teri Hatcher sau Nicole Kidman. Business-ul s-a extins in anii urmatori, Gwen lansand o serie de colectii inedite: in 2005 Harajuku Lovers: camere foto, accesorii pentru telefoane mobile sau lenjerie intima, majoritatea avand desenate diverse modele Disney (fiind astfel preferatele copiilor de vedete: Shiloh Jolie-Pitt); in 2006 Love. Angel. Music. Baby. Fashion Dolls, o colectie de papusi; septembrie 2008 o colectie de 5 parfumuri in cadrul liniei Harajuku Lovers.
Dupa modelul surorilor Sienna si Savannah Miller, Penelope si Monica Cruz s-au aliniat vedetelor care se incumeta sa se avante in lumea extrem de pretentioasa a modei. „Dintotdeauna ne-am dorit sa facem asta. Trebuia doar sa gasim oamenii potriviti, a declarat actrita intr-un interviu recent. In mai 2007 s-a anuntat ca Penelope si sora ei vor fi creatoarele unei linii vestimentare de 25 de outfituri pentru Mango, Spania, iar de atunci cele doua si-au luat rolul foarte in serios. Strategia s-a dovedit deosebit de profitabila atat pentru cei de la Mango, cat si pentru surorile Cruz, al caror venit a crescut simtitor. Colectia toamna/iarna 2008/2009, prezentata pentru prima data la Istanbul, se numeste „Romance si din septembrie 2008 o gasesti si in magazinele din Romania.